Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΗ ΔΕΥΤΕΡΑ




Το τραπέζι της Καθαροδευτέρας έχει κατά παράδοση νηστίσιμα εδέσματα. Το τραπέζι στρώνεται από το πρωί και μένει όλη τη μέρα στρωμένο. Οι καιροί είναι δύσκολοι για όλους μας αλλά φέτος περισσότερο από άλλες φορές έχουμε ανάγκη να βρεθούμε με φίλους, με συγγενείς, να χαρούμε, να φάμε, να πιούμε και το κυριότερο να πετάξουμε χαρταετό. Το να ανοίξεις το σπίτι σου και να μπουν μέσα τα γέλια και οι χαρούμενες φωνές δε σημαίνει απαραίτητα οτι πρέπει να ξοδέψουμε πάααρα πολλά χρήματα. Μοιραστείτε με φίλους τα έξοδα, ένας φέρνει το κρασί, άλλος τις λαγάνες, άλλος το χαλβά, φτιάχνουμε και μια μεγάλη μακαρονάδα και μπόλικες σαλάτες και γλεντάμε μέχρι τελικής πτώσης. 

Στη συνέχεια θα σας υποδείξω μερικές συνταγές που είναι δικές μας αγαπημένες και τις τιμάμε στο τραπέζι της Καθαροδευτέρας!




















ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΡΠΙΟ







ΝΗΣΤΙΣΙΜΗ ΣΟΚΟΛΑΤΟΠΙΤΑ




Ότι και να φτιάξετε σας εύχομαι να περάσετε τέλεια, να γελάσετε, να φάτε, να πιείτε και να χορέψετε!

19 σχόλια:

  1. Καλημέρααααααααααα....γιαμι γιαμι γιαμι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλημέρα Λιλού, καλό τριήμερο να έχετε!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Λίλα!
    Επειδή με τα θαλασσινά δεν τα πάω και πολύ καλά φρόντισες να με καλύψεις με κουνουπιδοκεφτέδες και μπρουσκέτες! Απίθανα και τα δύο!
    Φιλιά, καλές Απόκριες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα! Πολυ ωραιες οι προτασεις σου, νομιζω θα τρωγα απ ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Από τις νοστιμιές σου,προτιμώ τις τελευταίες προτάσεις σου-η σοκολατόπιτα δε τέλεια!
    Καλό τριήμερο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λιλάκι μου Καλές Απόκριες, Καλά Κούλουμα!
    Να περάσεις πολύ όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλα είναι τέλεια Λίλα μου, η πιο λαχταριστή λίστα! Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λίλα μου καλησπέρα πολύ ωραίες οι προτάσεις σου, καλά να περάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλα υπέροχα Λίλα μου...καλά να περάσεις!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλα κουλουμα ζαχαρενια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ νόστιμες συνταγές μας προτείνεις, να είσαι καλά, καλά να περάσετε, καλή Σαρακοστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά Κούλουμα Λιλάκι μου. Είμαι σίγουρη θα περάσετε όμορφα. Όλες οι προτάσεις σου μία και μία. Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστούμε πολύ για τις ιδέες!!
    Καλό τριήμερο και καλή σαρακοστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δείχνουν πολύ νόστιμα!!!Ωραίες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Kαλημέρα Λίλα μου και καλή σαρακοστή! τέλειες όλες οι προτάσεις, αλλά ειδικά αυτες οι κουνουπιδοκροκέτες με ντιπ πατάτες ακούγονται άκρως ενδιαφέροντες! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλη Σαρακοστη και καλο μηνα να εχεις ομορφο και γλυκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΛΙΛΑ ΜΟΥ!!! ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΕΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΟΥ!!
    ΑΠΟ ΤΑ ΦΑΓΗΤΑ ΕΠΙΛΕΓΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΑ ΘΡΑΨΑΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΤΗ ΣΟΚΟΛΑΤΟΠΙΤΑ (ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΓΛΥΚΟ)!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. οι αντζούγιες ειναι νηστίσιμες;αν ναι εχω συνταγη καινούρια και περίεργη :)

    καλό μεσημέρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!