Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

ΝΗΣΤΙΣΙΜΗ ΣΟΚΟΛΑΤΟΠΙΤΑ


Γιατί να στερηθούμε στη νηστεία ένα λαχταριστό γλυκάκι?
ΥΛΙΚΑ
1 1/2 κούπας αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 1/2 κούπας ζάχαρη
1/2 κούπας σκόνη κακάο
1 γεμάτο κουταλάκι γλυκού σόδα
1/2 κουταλάκι γλυκού αλάτι
1 κούπα χλιαρό νερό
1 κουταλάκι γλυκού βανίλια
1/2 κούπας σπορέλαιο
1 κουταλάκι γλυκού λευκό ξύδι


ΓΙΑ ΤΟ ΓΛΑΣΣΟ
1 κούπα ζάχαρη άχνη
1 κουταλιά σούπας κακάο σκόνη
νεράκι και χυμό πορτοκάλι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε μπολ κοσκινίζουμε το αλεύρι με το κακάο, το αλάτι , τη βανίλια και τη ζάχαρη. Στο λάδι διαλύουμε τη σόδα και το ρίχνουμε στο μίγμα του αλεύρου. Προσθέτουμε και το ξύδι με το νερό στο μίγμα και ανακατεύουμε καλά με τον αυγοδάρτη. Αδειάζουμε το μίγμα σε βουτυρωμένο ταψάκι ή φόρμα για κέικ και ψήνουμε στους 180 βαθμούς για περίπου 20 με 30 λεπτά. Δοκιμάζουμε με ξύλινη φουρκέτα για να δούμε αν έχει ψηθεί. Αν θέλουμε βάζουμε και σταγόνες κουβερτούρας μέσα στο μίγμα, ή αν τις ξεχάσετε όπως εγώ, τις βάζετε από πάνω.
Όταν κρυώσει λίγο η σοκολατόπιτα της ρίχνετε από πάνω το γλάσσο το οποίο φτιάχνετε ανακατεύοντας την άχνη με το κακάο και προσθέτοντας κουταλιά, κουταλιά νερό ή χυμό πορτοκαλιού μέχρι να επιτύχουμε ένα μίγμα αρκετά ρευστό αλλά όχι νερουλό!
Αν θέλετε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αλεύρι αυτοδιογκούμενο για να φτιάξετε κέικ αφράτο και φουσκωτό.
ΤΙP:Τη συνταγή την είχα βρει πέρισυ σε αμερικάνικο site κι επειδή μου άρεσε την έφτιαξα κι από τότε έγινε αγαπημένη μας! Το καλοκαίρι μπορείτε να την απολαύσετε και με μια μπάλα παγωτό!







28 σχόλια:

  1. αυτη την συνταγη την κλεβω για την κουζινα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα μπαμπάτσικο κομμάτι για μένα με μια μπάλα παγωτό παρακαλώ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την κλέβω και θα τη φτιάξω άμεσα!!! Μην μας ξεφύγει κανένα γραμμάριο τώρα με τη νηστεία....χα...χα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα την φτιάξω όπως και δήποτε.....και μετά τη νηστεία με παγωτόόόό΄.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτή η σοκολατόπιτα γίνεται τόσο νοστιμη!! παρόλο που είναι νηστίσιμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όχι μόνο νηστίσιμη, αλλά για πάντα!
    Τέτοια σοΚόλαση δεν πρέπει να την αφήνουμε να χάνεται μέσα σε νηστείες!
    Μέχρι και για τούρτα γενεθλίων την χρησιμοποίησα, παλιότερα.
    Κανείς δεν κατάλαβε ότι είναι με λάδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αν και δεν μου αρεσουν τα νηστισιμα,φενεται τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου Λίλα μου!!!
    Η συναταγή σημειώνεται, ίσως την φτιάξω απόψε κιόλας!!!

    φιλιάαααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. νηστίσιμη κόλαση!!!!! στην κόλαση θα μας στείλει τους λαίμαργους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι μας κάνεις βρε Λιλή τι μας κάνεις μας λλλιγώνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ενα θα σου πω!
    Είσαι αμαρτωλή και μας κολάζεις κι εμάς τις τίμιες νέες (!!!!) που αποφασίσαμε (επιτέλους) να νηστεύσουμε σκληρά!
    Μπορείς άμα το βλέπεις έτσι να μην σοκολαστείς??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με τέτοια σοκολατόπιτα νηστεύω κάθε μέρα :)

    Πολύ καλή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι λάτρεις της σοκολάτας σε ευγνωμονούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μμμμμμ
    τέλεια!!


    καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν παίζω!!! Η Marion μου πήρε την ατάκα :))
    Λαχταριστή και υπέροχη!! Εκτός συναγωνισμού :)
    Γεια στα χέρια σου
    Φιλιά πολλά
    Καλό απόγευμα Λίλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν πιάνονται οι σοκολατένιες αμαρτίες:)))
    Είμαστε εθισμένοι τι να κάνουμε;

    Φιλιά θαλασσένια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γι'αυτό το γλυκό ξεκινάω νηστεία τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λίλα μου, τί κάνεις πρωί πρωί; Πώς να συνεχίσω η άμοιρη, χωρίς ένα κομμάτι; Μου αρέσει πολύ και θα την φτιάξω το απόγευμα κιόλας, μετά τα μαθήματα!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οταν με το καλό ανέβεις θα μου φτιάξεις ένα τέτοιο και θα μου το φέρεις....και πρόσεξε δεν το μοιράζομαι με τον "κακό λύκο", οκ??? Σμουάτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ καλή η σοκολατόπιτα σου Λίλα μου!!
    Έχω μια ερώτηση... μπορώ να αντικαταστήσω το σπορέλαιο με ελαιόλαδο ή μισό ελαιόλαδο και μισή μαργαρίνη??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αν τρως τέτοια γλυκά,δεν νομίζω να παραπονιέσαι για τη νηστεία!Κόλαση το γλυκάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν το πιστεύω!Νηστίσιμη σοκολατόπιτα; Ούτε στα πιο τρελά όνειρά μου....Μπαίνω στην κουζίνα τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σας ευχαριστώ όλους για τα υπέροχα σχόλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κατερίνα μου με ελαιόλαδο δεν την έχω φτιάξει, την δε μαργαρίνη την αποφεύγω. Θα σου πρότεινα να αραιώσεις το ελαιόλαδο με νεράκι για να μην πέσει βαρύ και μυρίζει μέσα στο γλυκό! Αν το επιχειρήσεις βάλε σχόλιο να ξέρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Και νηστίσιμη και σοκολατόπιτα?τί τέλεια ιδέα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. πολύ καλή θα τη δοκιμάσω άμεσα! ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!