Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

TRES LECHE CAKE




ΥΛΙΚΑ
ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΙΚ
1 κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 1/2 κουταλάκι γλυκού baking powder
1/4 κουταλάκι γλυκού αλάτι
5 αυγά χώρια κρόκοι από τα ασπράδια
3/4 κούπας ζάχαρη
βανίλια
1/3 κούπας γάλα

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ
1 ζαχαρούχο γάλα ολόκληρο
1 εβαπορέ γάλα ολόκληρο
1/4 κούπας κρέμα γάλακτος

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗ
250 ml κρέμα γάλακτος
2 κουταλιές ζάχαρη άχνη

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βάζουμε σε ένα μπολ το αλεύρι, το baking και το αλάτι και το αφήνουμε στην άκρη. Χτυπάμε τους κρόκους με τη ζάχαρη μέχρι να ασπρίσουν, ακολούθως ρίχνουμε το γάλα και τη βανίλια, αδειάζουμε και το μείγμα του αλεύρου και ανακατεύουμε όλα τα υλικά να ομογενοποιηθούν. Χτυπάμε τα ασπράδια σε σφιχτή μαρέγκα και τα αδειάζουμε στο μπολ ανακατεύοντας με σπάτουλα για να μην ξεφουσκώσουν τα ασπράδια. Αδειάζουμε το μείγμα σε βουτυρωμένο πυρέξ και ψήνουμε σε προθερμασμένο στους 170 βαθμούς φούρνο για 25 με 30 λεπτά , μέχρι να βγαίνει καθαρή μια ξύλινη φουρκέτα βουτηγμένη στο κέικ.
Βγάζουμε από το φούρνο και μεταφέρουμε σε πιατέλα βαθιά, προσωπικά το άφησα στο πυρέξ και αφήνουμε να κρυώσει. Μόλις κρυώσει το τρυπάμε με πιρούνι σε όλη την επιφάνειά του.
Ανακατεύουμε με τον αυγοδάρτη τα 2 γάλατα και την κρέμα και με προσοχή αρχίζουμε λίγο λίγο να περιχύνουμε το κέικ.

Μόλις ρίξουμε όλο το μίγμα αφήνουμε να σταθεί μέχρι να το ρουφήξει όλο!
Χτυπάμε την κρέμα με την ζάχαρη σε σφιχτή σαντιγύ και καλύπτουμε όλη την επιφάνεια του κέικ. Αν θέλουμε βάζουμε και κερασάκια.
Την επόμενη φορά θα έχω φτιάξει ΚΑΡΑΜΕΛΩΜΕΝΟ ΓΑΛΑ ( Dulce de leche) και θα το χρησιμοποιήσω στη θέση του ζαχαρούχου!!!
Κι επειδή σήμερα γιορτάζει και ο Άγιος Βαλεντίνος ......τρομάρα μας, το αφιερώνω σε όλους τους ερωτευμένους με ταίρια, με τη ζωή, με την πολιτική, τους πολιτικούς, τους αγρούς, τη μαμά, την πεθερά.....ωχ ξέφυγα τελείως!
Όταν σερβίρισα το κέικ στα αγόρια μου ακολούθησε η ακόλουθη στιχομυθία:
ΓΙΟΣ : Τι είναι αυτό μαμά?
ΕΓΩ: Tres Leche cake
ΓΙΟΣ: Και τι σημαίνει αυτό?
ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΠΟΥΚΩΜΕΝΟΣ: Τρελαίνεσαι όταν τρως το κέικ!!!!!!!!!
Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ


Οι μέρες που διανύουμε είναι δύσκολες για όλους.Το τσουχτερό κρύο δεν είναι μόνο καιρικό φαινόμενο, έχει φωλιάσει για τα καλά και μέσα στις ψυχές μας. Κι εκεί έχει χειρότερη επίδραση. Γιατί το σώμα σου το καλύπτεις με ρούχα, την ψυχή σου πώς μπορείς να την ζεστάνεις? 'Ολες αυτές οι συζητήσεις οι ανούσιες, όλες αυτές οι στομφώδεις προτάσεις και αντιπροτάσεις και όλο αυτό το μπάχαλο μου φέρνει ένα ρίγος και μια μόνιμη παγωνιά.
Μέσα σε αυτή την μαυρίλα όμως έχουμε όλοι εμείς την καλή μας blogοπαρεούλα. Τρελλαίνομαι στην σκέψη οτι κάποιοι ίσως κάποια στιγμή αναγκαστούμε να χαθούμε από την παρέα. Είμαστε μια σταθερή μεταξύ μας, κακά τα ψέματα. Πίνουμε παρεούλα το καφεδάκι μας τα πρωϊνά, μαγειρεύουμε τα μεσημέρια και μοιραζόμαστε το αποτέλεσμα, τσιμπάμε η μια τα κουλουράκια του άλλου το απόγευμα με το τσαγάκι μας και κλέβουμε τραγουδάκια νυχτερινά από τα ποστ στο facebook!
Μια λοιπόν ωραία και φωτεινή και ζεστή χειρονομία είναι και τα βραβειάκια που ανταλλάσουμε μεταξύ μας. Χαρούμενα, γλυκά,νόστιμα, πολύχρωμα blogoβραβειάκια. 2 τέτοια μου χάρισαν οι κοριτσάρες και συγκεκριμένα η ΈΛΕΝΑ από τις ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ και η TANYADMIN από τις ΓΑΣΤΡΟΜΑΓΕΙΕΣ. Τις ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ και με τη σειρά μου τα χαρίζω σε όλους εσάς που μου κρατάτε συντροφιά και ομορφαίνετε τις μέρες μου......και όταν λέω σε όλους το εννοώ!
ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΥΡΙΑΚΗΣ!!!

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

ΧΟΙΡΙΝΟ ΜΕ ΠΑΠΡΙΚΑ


Εύκολη συνταγή σας έχω σήμερα αλλά τόσο μα τόσο νόστιμη!

ΥΛΙΚΑ
500 γραμμάρια χοιρινό μπούτι κομμένο σε μπουκίτσες
2 μεγάλα κρεμμύδια κομμένα σε φετούλες
250 γραμμάρια μανιτάρια κομμένα σε φέτες
1 1/2 κουταλιές σούπας καπνιστή πάπρικα
1 κουταλιά σούπας πελτέ ντομάτας
200  ml ζωμό κότας ή ζεστό νερό
ελαιόλαδο
αλάτι, πιπέρι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Σε ελαιόλαδο σωτάρουμε τα κρεμμύδια μέχρι να γυαλίσουν αλλά όχι να καούν.
Ρίχνουμε μέσα το κρέας και το σωτάρουμε να πάρει από όλες τις μεριές.
Βάζουμε τέλος τα μανιτάρια, την πάπρικα, αλάτι λίγο, πιπέρι αρκετό και αφού σωταριστούν όλα μαζί συμπληρώνουμε τον μισό ζωμό και τον πελτέ.

Χαμηλώνουμε την φωτιά και αφήνουμε να σιγοβράσει για μισή ώρα συμπληρώνοντας αν χρειαστεί ζωμό.
Τόσο απλά κι εύκολα έχουμε ένα μυρωδάτο κρεατάκι το οποίο σερβίρεται με πουρέ, πατάτες τηγανιτές ή ρύζι.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!


Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΒΡΑΒΕΙΑ!

Ο Φεβρουάριος έφτασε, με χιόνια, με κρύο, με PSI........., με κακά μαντάτα για τα οικονομικά μας, με μια γενική κατήφεια να μας περιτυλίγει κάθε πρωί και κάθε βράδυ. Δεν θα πάρουμε τη δόση φωνάζει το πρωί ο Οικονομέας, θα μας βγάλουν από το ευρώ.... σκούζει ο Καμπουράκης, σκασίλα μας ...ωρύεται ο Παπαδάκης. Προσωπικά έχω κουραστεί από όλα αυτά, άσε που πιστεύω οτι όλα είναι προγεγραμμένα και οι δηλώσεις γίνονται για το θεαθήναι.  Μην ξεχάσετε σήμερα στις 8 να κλείσετε τον γενικό του ηλεκτρικού ρεύματος στο σπίτιθ σας. Είναι κάτι πολύ μικρό αλλά ας δείξουμε όλοι μια συνοχή. Ο Φλεβάρης όμως έχει και πολύ έρωτα και δεν χρειάζεται να ξοδέψει κανείς πολλά για να περάσει καλά! Ένα αναμμένο τζάκι και ένα μπουκαλάκι ΕΛΛΗΝΙΚΟ κρασί είναι αρκετά!
Μέσα στην κατήφεια λοιπόν μου έστειλαν και βραβειάκια. Δυο νέα στην παρέα κορίτσια η showgirl  και η tanyadmin  με κάλεσαν να παραλάβω 2 υπέροχα blog awards.


Πρέπει να σας πω και 7 πραγματάκια για μένα που δεν ξέρετε. Δύσκολο αυτό γιατί μυστικά κρυμμένα δεν έχω. Για να σκεφτώ λοιπόν!!!

  1. Μου αρέσουν πολύ τα γλυκά
  2. Όταν βλέπω συγκινητική ταινία κλαίω με μαύρο δάκρυ
  3. Ανήκω στο ζώδιο του Καρκίνου κι έχω ωροσκόπο Τοξότη(προσέξτε λοιπόν τις δαγκάνες μου και τα βέλη μου)
  4. Δίνω πολλές ευκαιρίες στους ανθρώπους αλλά όταν φτάσω στα όριά μου δεν μιλώ ποτέ, απλώς διαγράφω οριστικά!
  5. Έχω γεννηθεί στην Αθήνα αλλά μένω στην Κοιλάδα Κρανιδίου μόνιμα εδώ και 15 χρόνια
  6. Τρελαίνομαι για τη rock μουσική, ξένη κι ελληνική
  7. Αγαπημένη μου συγγραφέας είναι η Ιζαμπέλ Αλιέντε
Τώρα θα απαντήσω και σε 10 ερωτήσεις:


  1.  Name your favourite song: VINCERO PERDERO by MARIO FRANGOULIS
  2. Name your favourite desert: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ
  3.  What ticks me off: Η ΑΣΥΝΝΕΝΟΗΣΙΑ, Η ΑΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ
  4.  When I'm upset: ΒΑΖΩ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ....ΤΙΠΟΤΑ
  5. What's your favourite pet: Ο ΓΑΤΟΥΛΗΣ ΜΟΥ Ο ΜΑΛΛΙΑΡΟΣ
  6. Black or white:  ΜΩΒ ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ
  7.  Biggest fear: ΟΙ ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ
  8. Everyday attidute: ΧΑΜΟΓΕΛΑΤΕ
  9.  What is perfection: Η ΙΔΙΑ Η ΖΩΗ ΜΑΣ
  10.  Guilty pleasure: ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΠΟΥ ΤΡΩΩ ΑΝΑΙΣΘΗΤΩΣ ΩΡΕΣ ΩΡΕΣ
ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΤOYΣ 7 ΠΡΩΤΟΥΣ BLOGGERS ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!
  1. Και λοιπόν? e allora?
  2. EΛΕΝΑ από ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ
  3. JK SKROYTZAKOS
  4. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
  5. ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ
  6. RENA
  7. MAZI....KAPA
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

ΤΑΡΤΑ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ

Υπέροχη, ελαφριά και δροσιστική!
ΥΛΙΚΑ
ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΣΗ
300 γραμμάρια βούτυρο
500 γραμμάρια αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κουταλάκι γλυκού αλάτι
2 κουταλάκια γλυκού ζάχαρη
1 αυγό
4-5 κουταλιές της σούπας κρύο νερό

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ
4 κούπες γάλα
3 αυγά
1 κούπα ζάχαρη
1 κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις
4 βανίλιες
1 κούπα ψιλοκομμένα φρούτα κονσέρβας καλά στραγγισμένα

ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ
κρέμα γάλακτος χτυπημένη σε σαντιγύ,
βυσσινάκια, κερασάκια ή αμύγδαλα φιλέ

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Χτυπάμε στο μίξερ το βούτυρο, τη ζάχαρη και το αλάτι μέχρι να γίνει το μίγμα όλο σβολαράκια. Ρίχνουμε το αυγό και το νερό λίγο λίγο μέχρι να γίνει ομοιογενής η ζύμη.
Την κάνουμε μια μπάλα και τη βάζουμε στο ψυγείο τυλιγμένη για μισή ώρα. Την ανοίγουμε σε χοντρό φύλλο και την απλώνουμε σε βουτυρωμένη φόρμα φροντίζοντας να καλύψουμε και τα πλάγια της φόρμας. Με πιρούνι την τρυπάμε σε όλη την επιφάνειά της και την ψήνουμε σε προθερμασμένο στους 180 βαθμούς φούρνο για περίπου 20 λεπτά ή μέχρι να ροδίσει.Την αφήνουμε να κρυώσει.

Σε μπολ βάζουμε μια κούπα γάλα, τη ζάχαρη, τα αυγά και το αλεύρι και ανακατεύουμε καλά με σύρμα. Σε κατσαρόλα ζεσταίνουμε το γάλα με τη βανίλια και μόλις κάψει αλλά να μην φουσκώσει, κατεβάζουμε από τη φωτιά και ρίχνουμε μέσα το περιεχόμενο του μπολ. Ανακατεύουμε με γρήγορες κινήσεις και ξαναβάζουμε σε χαμηλή φωτιά, ανακατεύοντας συνεχώς μέχρι να πήξει η κρέμα. Την καλύπτουμε με ζελατίνη μέχρι να χλιάνει.

Μόλις κρυώσει και η τάρτα στρώνουμε την κρέμα επάνω αφού έχουμε ανακατέψει μέσα τα ψιλοκομμένα φρούτα.
Την βάζουμε στο ψυγείο να παγώσει καλά, την στολίζουμε με φρούτα και σαντιγύ.

Με τα ίδια υλικά μπορούμε να φτιάξουμε και μικρά ταρτάκια στις θήκες των μάφινς!







Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

ΣΠΙΤΙΚΟ ΛΙΚΕΡ τύπου BAILEYS



Σε ποιόν δεν αρέσει αυτό το ποτάκι......πείτε μου....σε ποιόν? 

 Όπως ξέρετε κάποιοι και όσοι δεν ξέρετε ευκαιρία να μάθετε, το κτήμα μας είναι εκτός χωριού. Όταν λοιπόν πηγαίνω τον γιόκα μου δρομολόγιο στο Κρανίδι για τις εξωσχολικές δραστηριότητες πολλές φορές δεν γυρίζω πίσω αλλά κάθομαι για να τον περιμένω. Το καλοκαίρι μου έκαναν δώρο ένα smartphone.Το καλό με τα smartphones είναι οτι διαθέτουν wi fi δηλαδή συνδέονται ασύρματα με το διαθέσιμο δίκτυο. Σχεδόν όλες οι καφετέριες πια διαθέτουν wifi. Αγαπημένη μου λοιπόν συνήθεια πια είναι να ψαχουλεύω συνταγές και να τις αντιγράφω σε ένα τετραδιάκι που κουβαλώ μαζί μου!
Σε μια τέτοια λοιπόν αναζήτηση έπεσα επάνω σε αυτό το φανταστικό ποτάκι που εκτός από γεύση φανταστική είναι και πάρα πολύ οικονομικό. 

ΥΛΙΚΑ
1 κούπα κρέμα γάλακτος
1 ζαχαρούχο γάλα ολόκληρο
1 κούπα ουίσκυ (από το καλό....μην κάνουμε τσιγκουνιές )
1 κοφτό κουταλάκι στιγμιαίο καφέ
1 γεμάτη κουταλιά της σούπας ΣΙΡΟΠΙ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ
1 βανιλια



ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βάζουμε σε ένα μπρίκι λίγη κρέμα και μόλις χλιαρύνει διαλύουμε μέσα της τον καφέ και το σιρόπι. Βάζουμε όλα τα υλικά στο μπλέντερ και τα χτυπάμε καλά. Ρίχνουμε και το μείγμα καφέ - σοκολάτας και χτυπάμε άλλη μια φορά. Αδειάζουμε το ποτό σε μπουκάλι αφού το περάσουμε από σουρωτήρι μήπως και έχει μείνει κανένας κόκκος καφέ αδιάλυτος.
Με αυτή την δόση φτιάχνουμε ένα μπουκάλι των 750 ml ποτό.
Διατηρείται στο ψυγείο για 2 μήνες ....αλλά πιστέψτε με δεν θα προλάβει. Η αρχική συνταγή προέβλεπε παραπάνω ουίσκυ αλλά δεν το ήθελα βαρύ. Αν στο ενδιάμεσο πήξει το αταιώνουμε με ελάχιστο φρέσκο γάλα.
ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ!!!!



Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

ΣΙΡΟΠΙ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ


Σήμερα σας έχω μια πανεύκολη πλην όμως πολύ χρήσιμη συνταγή για σιρόπι σοκολάτας. Το σιρόπι αυτό είναι ιδανικό για κρέπες, βάφλες, παγωτά και όπου αλλού μπορείτε να φανταστείτε!
Το καλύτερο είναι οτι μπορείτε να φτιάξετε υπέροχο σοκολατένιο γάλα για τα παιδάκια σας ζεστό ή κρύο!

ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ 400 ml  ΣΙΡΟΠΙ
1 κούπα κακάο σκόνη
1 κούπα ζάχαρη κρυσταλλική
1 κούπα κρύο νερό
1/4 κ. γλυκού αλάτι
2 βανίλιες

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε κατσαρολάκι βάζουμε όλα τα υλικά μαζί, ανακατεύουμε καλά μέχρι να λιώσει το κακάο και βάζουμε να βράσει σε χαμηλή φωτιά μέχρι να αρχίσει να πήζει, προσέχοντας να μην κολλήσει. Θέλει ανακάτεμα συνέχεια και υπομονή.
ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΚΟΛΑΤΟΥΧΟ ΓΑΛΑ
Βράζουμε λίγο γάλα σε ένα μπρίκι και προσθέτουμε 2 κουταλιές σιρόπι. Ανακατεύουμε να διαλυθεί καλά. Αν θέλουμε κρύο γάλα συμπληρώνουμε σε ποτήρι γάλα από το ψυγείο, αν θέλουμε ζεστό τότε βάζουμε κι άλλο γάλα στο μπρίκι. Ελπίζω να ενθουσιαστείτε κι εσείς όσο κι εγώ και να το φτιάξετε. Διατηρείται για 2 εβδομάδες στο ψυγείο αλλά αν φτιάξετε κρέπες μια δόση δεν θα σας φτάσει.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ


Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

ΡΥΖΟΤΟ ΜΕ ΣΠΑΡΑΓΓΙΑ



Τα σπαράγγια είναι στην εποχή τους και επειδή μας αρέσουν πολύ φτιάξαμε και ένα ρυζότο μούρλια!!

ΥΛΙΚΑ
1 μάτσο σπαράγγια
2 κούπες ρύζι (αρμπόριο ή καρολίνα)
1 κρεμμύδι ξερό
2 κρεμμυδάκια φρέσκα
1 φλιτζανάκι του καφέ ελαιόλαδο
1 ποτηράκι λευκό κρασί
1 λίτρο ζεστό ζωμό λαχανικών ή νερό
βούτυρο
παρμεζάνα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε αντικολλητικό βαθύ σκεύος σωτάρουμε τα κρεμμύδια στο ελαιόλαδο, ρίχνουμε τα σπαράγγια κομμένα σε μικρά κομματάκια και μόλις μαλακώσουν λίγο τους ρίχνουμε μια κουτάλα ζωμό.
Όταν πιουν το ζωμό, ρίχνουμε μέσα το ρύζι και το σωτάρουμε για λίγο.
Σβήνουμε με το κρασί και όταν αυτό εξατμιστεί, χαμηλώνουμε τη φωτιά και σιγοβράζουμε το ρυζότο.
Κάθε φορά που τελειώνουν τα υγρά συμπληρώνουμε ζωμό ή νερό το οποίο διατηρούμε ζεστό.
Όταν το ρύζι είναι έτοιμο, σβήνουμε τη φωτιά και προσθέτουμε μια δυο κουταλιές φρέσκο βούτυρο.
Πασπαλίζουμε με μπόλικη παρμεζάνα και φρεσκοτριμμένο πιπέρι.


Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

ΠΑΝΑΚΟΤΑ ΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΚΑΙ ΣΑΛΤΣΑ ΜΗΛΟΥ

Χωρίς γλυκό εγώ δεν κάνω, έτσι έφτιαξα αυτή την ελαφριά, βελούδινη, σχεδόν άγλυκη πανακότα που ικανοποιεί και τα πιο απαιτητικά γούστα!

ΥΛΙΚΑ
450 γραμμάρια γιαούρτι στραγγιστό πλήρες
250 ml γάλα φρέσκο με χαμηλά λιπαρά
250 ml κρέμα γάλακτος κατά προτίμηση light
1/2 έως 1 κούπα ζάχαρη
1/2 κούπας νερό
ζελατίνη σε σκόνη 2 φακελάκια ( ποσότητα για να πήξει 1 λίτρο υγρού)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βάζουμε σε κατσαρόλα την κρέμα, το γάλα, το γιαούρτι και τη ζάχαρη. Σε χαμηλή φωτιά ζεσταίνουμε το μείγμα ανακατεύοντας συνεχώς με αυγοδάρτη για να μην σβολιάσει.
Στο μεταξύ στο κρύο νερό ανακατεύουμε τη ζελατίνη  και αφήνουμε στην άκρη να φουσκώσει. Όταν κάψει το γάλα και διαλυθεί η ζάχαρη, ρίχνουμε μέσα τη ζελατίνη και αφήνουμε να βράσει μέχρι να διαλυθεί συνεχίζοντας το ανακάτεμα.
Αφήνουμε να σταθεί μέχρι να χλιάνει και την αδειάζουμε σε φορμάκια ή μπολάκια. Την βάζουμε στο ψυγείο μέχρι να πήξει και τότε της προσθέτουμε το μήλο!

ΣΟΣ ΜΗΛΟΥ

ΥΛΙΚΑ
2 ξινόμηλα τριμμένα στον τρίφτη
2 κουταλιές σούπας βούτυρο
4 κουταλιές σούπας καστανή ζάχαρη
2 κουταλιές σούπας κονιάκ
νεράκι

Σε τηγανάκι βάζουμε το βούτυρο με τη ζάχαρη. Ανακατεύουμε μέχρι να λιώσουν και τότε ρίχνουμε τα μήλα. Σοτάρουμε να μαλακώσουν καλά και ρίχνουμε το κονιάκ. Αν χρειαστεί προσθέτουμε λίγο νεράκι. Μόλις γίνει το μήλο πολύ μαλακό χτυπάμε το μείγμα στο μούλτι μέχρι να γίνει σαν κρέμα.
Αν θέλουμε προσθέτουμε και κανελίτσα.
ΚΑΛΗ  ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!





Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

MΠΟΥΡΕΚΑΚΙΑ ΑΛΜΥΡΑ ΜΕ ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΟΛΟΚΥΘΑ

Aν δεν το έχετε ακόμη καταλάβει, να σας πω οτι μου έφεραν πεσκέσι μια τεράστια κίτρινη κολοκύθα και γι αυτό ο χορός των κολοκυθοσυνταγών καλά κρατεί! Αυτά τα μπουρεκάκια όμως ήταν το απόλυτο hit των μέχρι τώρα κολοκυθοδοκιμών!
ΥΛΙΚΆ
2 κούπες τριμμένη στο μούλτι κολοκύθα
1 πακέτο φύλλο κρούστας
1 κούπα τριμμένη φέτα
1 κούπα τριμμένα τυριά (κεφαλοτύρι και κασέρι)
1 κρεμμύδι ξερό ψιλοκομμένο
1/2 ματσάκι μαϊντανό ψιλοκομμένο
1 κουταλάκι γλυκού τζίντζερ σκόνη
ελαιόλαδο
αλάτι με προσοχή
πιπέρι κατά βούληση
3 αυγά χτυπημένα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε τηγάνι βάζουμε το λάδι και σοτάρουμε το κρεμμύδι. Μόλις μαραθεί καλά, ρίχνουμε μέσα την κολοκύθα. Την σοτάρουμε μέχρι να πιεί τελείως τα υγρά της και να μείνει με το λαδάκι.
Κατεβάζουμε το τηγάνι από τη φωτιά και ρίχνουμε μέσα τον μαϊντανό, το τζίντζερ και το πιπέρι. Ανακατεύουμε καλά και μόλις κρυώσει λίγο ρίχνουμε και τα τυριά. Δοκιμάζουμε για αλάτι και αν χρειάζεται συμπληρώνουμε. Τότε ρίχνουμε και τα αυγουλάκια. Ανακατεύουμε πολύ καλά και αρχίζουμε το τύλιγμα. Παίρνουμε ένα φύλλο και το τυλίγουμε στη μέση κατά μήκος. Το λαδώνουμε καλά και βάζουμε στην άκρη του 2 κουταλιές σούπας γεμάτες από τη γέμιση της κολοκύθας.


Κλείνουμε λίγο τις πλευρές και τυλίγουμε σε ρολάκι. Συνεχίζουμε μέχρι να τελειώσει η γέμιση και τα φύλλα. Λαδώνουμε ένα ένα πολύ καλά για να μας γίνουν τραγανά και τα ψήνουμε στους 180 βαθμούς για περίπου μισή ώρα. Μόλις ροδίσουν και μοσχοβολήσει το σπίτι είναι έτοιμα. Τρώγονται ζεστά αλλά και κρύα μετά μανίας. Εναλλακτικά μπορείτε να τα τηγανίσετε αλλά προσωπικά δεν είμαι φαν των τηγανητών.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ






Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

TOP TEN

Η elena από το blog " Ότι μας αρέσει " και η Αγγελική από το blog " Λεμόνι και κανέλα " με προσκάλεσαν να παίξω στο παιχνίδι αυτό. Κι επειδή τον τελευταίο καιρό όλοι έχουμε παιχνιδιάρικη διάθεση κυρίως για να ξεφύγουμε από την καθημερινότητα, σιγά μην χάσω ευκαιρία!!! Πάμε να δούμε λοιπόν το δικό μου Top 10?

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ :  Περί έρωτος και άλλων δαιμονίων του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μαρκές αν και ο κατάλογος με τα βιβλία που λατρεύω είναι πολύ μακρύς!


ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΠΟΛΗ : Η Θεσσαλονίκη γιατί εκεί έχω περάσει πραγματικά τέλεια κι έχω φάει ακόμη καλύτερα!


ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΓΛΥΚΟ: Το Tiramisu


ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΡΩΜΑ : White Linen by Estee Lauder


ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ BLOG : Επειδή λέω πάντα την αλήθεια.....ποιό άλλο θα ήταν αγαπημένο μου εκτός από το δικό μου? ΤΑ ΛΙΛΑ ΤΗΣ ΛΙΛΑΣ φυσικά!


ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΠΟΤΕΣ δεν έχω γιατί γενικά δεν μου αρέσουν ιδιαίτερα οι μπότες. Λατρεύω τα αθλητικά παπούτσια γενικώς!




ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ : Το σπίτι μου....να είμαι καλά να γυρνώ πάντα σε αυτό!


ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ : Εκεί που είναι η καλύτερη παρέα μου, δηλαδή οι φίλες μου!!


ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΑΓΗΤΟ : Όλα τα ψάρια και τα θαλασσινά με ιδιαίτερη αδυναμία στο σολωμό και στα μύδια!


ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Η ΦΑΒΑ ΤΗΣ ΛΑΙΔΗΣ αναμφισβήτητα γιατί σας έδειξα κι ένα δείγμα της γραφής μου ξέχωρα από τη μαγειρική! Αυτό είναι κάτι που θέλω να το συνεχίσω αλλά δεν έχω και πολύ έμπνευση lately!!!!


Με τη σειρά μου τώρα θα προσκαλέσω όλους όσους θέλετε να παίξετε το παιχνιδάκι όχι γιατί δεν θέλω να ονομάσω κάποιους αλλά γιατί απ'ότι είδα οι πιο πολλοί έχετε ήδη αναρτήσει το TOP TEN σας!

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

HoHoHoChef με λεμόνι και κανέλα

Ήρθε και η σειρά μου να φανερώσω τη συμμετοχή μου στο υπέροχο παιχνίδι που διοργάνωσε η ΜΩΒ από το blog ΕΙΝΑΙ ΜΙΑΜ Η ΜΠΛΙΑΞ 
Με μεγάλη χαρά είδα οτι κληρώθηκα να μαγειρέψω συνταγές από το blog ΛΕΜΟΝΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΛΑ της Αγγελικής που ζει στη Νότια Αφρική και που τόσο συχνά μας ταξιδεύει με τις φωτογραφίες της!
Ξεκίνησα να φτιάχνω συνταγές της εδώ και καιρό αλλά όλο και κάτι τύχαινε και τώρα επιτέλους ήρθε η ώρα να τις ανεβάσω!Για κυρίως πιάτο διάλεξα να φτιάξω το
ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΣΤΗ ΛΑΔΟΚΟΛΛΑ  το οποίο έγινε πολύ ζουμερό και πεντανόστιμο. Οι μόνες αλλαγές που έκανα ήταν να αφαιρέσω τις πιπεριές γιατί ο άντρας μου δεν τις τρώει και να χρησιμοποιήσω ολόκληρο κοτόπουλο αντί για μπουτάκια που προτείνει η Αγγελική. Το τελικό αποτέλεσμα το βλέπετε στην φωτογραφία.
Σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα ή μάλλον καλύτερα σας το προτείνω ανεπιφύλακτα.

Για γλυκό επέλεξα να φτιάξω την ΤΑΡΤΑ ΚΟΛΟΚΥΘΑΣ αφού η κολοκύθα είνα στα φόρτε της αυτή την περίοδο. Εδώ έμεινα πραγματικά άφωνη, τόσο άρωμα, τέτοια γεύση.....ένα θα σας πω. Κολοκυθόπιτα γλυκιά τέλος για μας. Από δω και πέρα μόνο τάρτα!! Το αποτέλεσμα το βλέπετε και μόνοι σας με ντεκόρ φυσικά τι άλλο???? ΛΕΜΟΝΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΛΑ.
Οι οδηγίες του παιχνιδιού έλεγαν οτι αν θέλαμε θα φτιάχναμε ένα ορεκτικό, ένα κυρίως κι ένα γλυκό. Κυρίως σας έδειξα, γλυκάκι σας έδειξα ορεκτικάκι δεν έχω φωτό να σας δείξω. Έφτιαξα τα απίστευτα PINEAPPLE CHEESE BALLS  μέσα στις γιορτές αλλά δεν πρόλαβα να τα φωτογραφίσω γιατί μπαινόβγαιναν όλοι στην κουζίνα και φεύγοντας έκλεβαν κι από ένα! Στο τέλος πήραν και την πιατέλα μαζί και όταν θυμήθηκα την φωτογραφία ήταν πλέον αργά. Ένα θα σας πω σε άπταιστα Ελληνικά!! SUPERB!!!!!!!! Αυτά δεν τα προτείνω απλώς.....τα επιβάλλω!!!!!
Πατήστε πάνω στον τίτλο να δείτε τη συνταγή.
Το καταευχαριστήθηκα το παιχνιδάκι και εύχομαι μέσα στο 2012 να έχουμε κι άλλες τόσο ωραίες ιδέες!

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Κεκάκια με κίτρινη κολοκύθα


ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ 18 ΚΕΚΑΚΙΑ
2 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κ. γλυκού σόδα φαγητού
1 κ. γλυκού baking powder
1 κ. γλυκού  αλάτι
1 κ. γλυκού κανέλα τριμμένη
1 κ. γλυκού τζίντζερ σκόνη
1/4 κ. γλυκού μοσχοκάρυδο σκόνη
1 κούπα μαύρη ζάχαρη
1 κούπα άσπρη ζάχαρη
4 αυγά
1 κούπα βούτυρο ή μαργαρίνη ή σπορέλαιο
500 γραμμάρια τριμμένη και στυμένη καλά κολοκύθα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε μπολ ανακατεύουμε όλα τα στερεά υλικά και τα μπαχαρικά.
Σε άλλο μπολ χτυπάμε το βούτυρο με τις ζάχαρες και τα αυγά όλα μαζί. Ρίχνουμε και τα στερεά και ανακατεύουμε καλά. Αδειάζουμε το μίγμα σε καλά βουτυρωμένες θήκες για μάφινς και ψήνουμε σε προθερμασμένο στους 170 βαθμούς φούρνο για περίπου 30 λεπτά και μέχρι να βγεί καθαρή μια ξύλινη φουρκέτα που θα την μπήξουμε στο κέντρο από ένα κεκάκι.
Τρώγονται σκέτα με το καφεδάκι μας ή μπορείτε να τα γλασάρετε με σοκολάτα την οποία θα λιώσετε σε μπεν μαρί.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΩΔΑΤΗ!!