Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

ΣΙΡΟΠΙ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ


Σήμερα σας έχω μια πανεύκολη πλην όμως πολύ χρήσιμη συνταγή για σιρόπι σοκολάτας. Το σιρόπι αυτό είναι ιδανικό για κρέπες, βάφλες, παγωτά και όπου αλλού μπορείτε να φανταστείτε!
Το καλύτερο είναι οτι μπορείτε να φτιάξετε υπέροχο σοκολατένιο γάλα για τα παιδάκια σας ζεστό ή κρύο!

ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ 400 ml  ΣΙΡΟΠΙ
1 κούπα κακάο σκόνη
1 κούπα ζάχαρη κρυσταλλική
1 κούπα κρύο νερό
1/4 κ. γλυκού αλάτι
2 βανίλιες

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε κατσαρολάκι βάζουμε όλα τα υλικά μαζί, ανακατεύουμε καλά μέχρι να λιώσει το κακάο και βάζουμε να βράσει σε χαμηλή φωτιά μέχρι να αρχίσει να πήζει, προσέχοντας να μην κολλήσει. Θέλει ανακάτεμα συνέχεια και υπομονή.
ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΚΟΛΑΤΟΥΧΟ ΓΑΛΑ
Βράζουμε λίγο γάλα σε ένα μπρίκι και προσθέτουμε 2 κουταλιές σιρόπι. Ανακατεύουμε να διαλυθεί καλά. Αν θέλουμε κρύο γάλα συμπληρώνουμε σε ποτήρι γάλα από το ψυγείο, αν θέλουμε ζεστό τότε βάζουμε κι άλλο γάλα στο μπρίκι. Ελπίζω να ενθουσιαστείτε κι εσείς όσο κι εγώ και να το φτιάξετε. Διατηρείται για 2 εβδομάδες στο ψυγείο αλλά αν φτιάξετε κρέπες μια δόση δεν θα σας φτάσει.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ


26 σχόλια:

  1. Καλημέρα, καλή εβδομάδα!Πολύ χρήσιμη ανάρτηση, μπράβο!Ωραία συνταγή, αλλά ξέρω σίγουρα ότι στο σπίτι μου δε θα προλάβει να χρησιμοποιηθεί στα γλυκά...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελειο φαινεται! Μ αυτη τη δοση βγαινει ενα βαζακι? Μικρό ή μεγαλο?
    Μ αρεσε πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καταπληκτική και πανεύκολα...θα τη δοκιμάσω οπωσδήποτε...Καλημέρα με χαμόγελο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταγράφετε πάραυτα!!! έχω ενθουσιαστεί!!μπράβο, πολύ χρήσιμο!!
    Φιλιά, καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σοκολατένια Καλημέρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημέρα μικρή ΛΟΥΛΟΥδένια μου...καλή εβδομάδα...
    ωραίο σοκολατένιο ξεκίνημα της εβδομάδας μας κάνεις...
    σμουτςςςς σου...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία ιδέα Λίλα. Μέχρι τώρα το αγόραζα έτοιμο, καιρός να φτιάξουμε το δικό μου!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. απλα φανταστικο και πανευκολο!.....καλημερα ολη μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μμμμ! Το φαντάζομαι με κρέπα ή με παγωτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ένα γεμάτο βάζο με σοκολατένιο σιρόπι και που δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί! Και σε κοκτέιλ - milkshakes το καλοκαίρι εμένα μου αρέσει επίσης πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ότι έχει σοκολάτα είναι αγαπημένο σε όλους. Η συνταγή πολύ χρήσιμη, να υπάρχει έτοιμο συρόπι στο σπίτι. Καλή βδομάδα, σοκολατένια!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φανταστικό!!Και με το κουτάλι..μια χαρά την τρώμε εδώ!!!Αγαπάμε σοκολάτα!!!Καλό απόγευμα!!!Τέλειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα τι χρησιμο!! Τέλεια λύση και το φτιάχνεις και αρκετές μερές νωρίτερα!
    Φιλιά Λίλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. To έφτιαξα! Ευτυχώς, έφτιαξα τη μισή δόση, αλλιώς θα καταστραφώωωωω! χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μικρή λουλουδένια (που λέει και η Βιβ) κατενθουσιάστηκα!!!
    Μπαίνω στην κουζίνα μου πάραυτα, και μιας και διαθέτω όλα τα υλικά το φτιάχνω ΤΩΡΑ!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. H ΕΛΕΝΑ το φτιάχνει ΤΩΡΑ!
    Είδες οι οι προκομμένες;
    Εγώ το αποθηκεύω.. σαν άλλες φορές που μου έχουν χρησιμεύσει...

    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ λαχταριστό! Και χρήσιμο! Καταγράφεται:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. το σιρόπι αυτό είναι ιδανικό και για μόνο του.. αυτό και ένα κουταλάκι..φθάνουν!!!

    φιλάκια πολλά αγαπημένη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. κι ότι ήθελα να φτιάξω κρέπες! thanks :) τρέχω στην κουζίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεια σου Λίλα!Θα το φτιάξω αύριο κιόλας για το γάλα των παιδιών!!!Φαίνεται τέλειο!!Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ωραίο και ελαφρύ σχετικά Λίλα.
    Περιμένω διεύθυνση καλέ. Το ξέχασες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΕΡΝΩ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ

    ΑΝΟΊΞΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΟΥΜΕ .ΑΝ ΘΈΛΕΤΕ ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΜΑΣ Η ΒΑΛΤΕ ΜΑΣ ΣΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ΣΑΣ ΙΣΤΟΛΟΓΊΑ. ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Λίλα είναι πολύ ωραίο το σιρόπι...το σκέφτομαι στο γάλα ζεστό ζεστό και μου τρεχουν τα σάλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χαίρομαι που σας άρεσε το σιροπάκι και σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια!
    @Ελπινίκη με αυτή τη δόση φτιάχνουμε 400 ml σιρόπι!
    @ Vita μου έχεις δίκιο ....ξεχάστηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Λίλα το έφτιαξα το σιρόπι, έγινε τέλειο και συνόδεψα την πορτοκαλόπιτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος20/1/14 00:45

    Ντακσει......ποσο θεϊκα υπεροχο παίζει να ναι !! τους εχω ξετρελάνει !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!