Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2009

"Mάτια μου" της Μαρίας Τζιρίτα


Η ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΡΙΤΑ ΚΙ ΕΓΩ

Την Μαρία Τζιρίτα την "πρωτογνώρισα" μέσα από το βιβλίο της "Το παιδί της αγάπης" και με συγκλόνισε ο τρόπος γραφής της αλλά και η ίδια η ιστορία του βιβλίου..
Όταν κυκλοφόρησε το δεύτερο βιβλίο της με τίτλο "Μάτια μου"  έσπευσα να το αγοράσω αφού το πρώτο μου είχε αφήσει τόσο καλές εντυπώσεις.
Και το δεύτερο βιβλίο της το ρούφηξα είναι η αλήθεια. 
Κάποια στιγμή όταν άνοιξα τα "Λιλά" γυρίζοντας στις γειτονιές των blogs έπεσα επάνω της και μπήκα στο blogs της.
Έτσι ξεκίνησε η γνωριμία μας.
Μετά γίναμε φίλες και στο facebook και η αλήθεια είναι οτι πολλές φορές με τίμησε με τα σχόλιά της σε συνταγές μου και όχι μόνο.
Όταν διάβασα λοιπόν την πρόσκληση που έκανε σε όλους όσους διαβάζουν το blog της για να παρακολουθήσουν την παρουσίαση του βιβλίου της στο Τολό, άδραξα την ευκαιρία και πήγα να την συναντήσω, αφού το Τολό είναι μιάμιση ώρα δρόμος από το Κρανίδι.
 
Τι να πω τώρα για την Μαρία. Είναι από μόνη της μια μεγάλη χαρούμενη αγκαλιά.
Χαμογελάει, όχι με το στόμα όπως όλοι μας αλλά και με τα μάτια της.
Χάρηκα πάρα πολύ που την γνώρισα και από κοντά και περιμένω με αγωνία το καινούργιο της βιβλίο που θα κυκλοφορήσει τον Φεβρουάριο.
Η εκδήλωση ήταν πάρα πολύ προσεγμένη και αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στις κυρίες του "Πολιτιστικού Συλλόγου Τολού" που την διοργάνωσαν.
Αποσπάσματα του βιβλίου διάβασε η συγγραφέας Αναστασία Καλλιοντζή.

 
Η όλη βραδυά ήταν καταπληκτική. 
Όσοι δεν έχετε διαβάσει τη Μαρία να το κάνετε οπωσδήποτε, όποιο βιβλίο της και αν διαλέξετε.
Τώρα που έρχονται Χριστούγεννα ένα βιβλίο είναι το καλύτερο δώρο, όχι μόνο για τους άλλους αλλά και για τον εαυτό μας.
Μαζί μου ήρθε και η φίλη μου η Αφροδίτη, την οποία ευχαριστώ για την παρέα!



Η ΜΑΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΡΟΔΙΤΗ

14 σχόλια:

  1. Πάντε τέτοια Λιλού μου!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λίλα μου καλησπέρα!
    Η Μαρία είναι φιλενάδα μου,γνωριστήκαμε πέρσι στην παρουσίαση του "Μάτια μου" στο Περιστέρι.
    Πέρα από καταπληκτική συγγραφέας είναι και καταπληκτικός άνθρωπος.Ενα μεγάλο παιδί γεμάτο αγάπη για όλους.Αφού τη γνώρισες από κοντά δεν χρειάζεται να πω τίποτα άλλο,τα είδες όλα μόνη σου.Τις εύχομαι κι από δω να είναι καλά και να έχει πάντα επιτυχίες.
    Λίλα μου,πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λίλα μου, είσαι πολύ τυχερή που κατάφερες και πήγες στο Τολό και ακόμα πιο τυχερή που γνωρίζεις τη Μαρία, γιατί φαίνεται εξαιρετικός άνθρωπος, πέρα από το ταλέντο της ως συγγραφέας. Και εγώ τώρα διαβάζω το παιδί της αγάπης και έχω ενθουσιαστεί.
    πολλά πολλά φιλιά, καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΛΙΛΑ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ Λίλα μου καλή.... Τι ευχάριστη έκπληξη, τόσο η παρουσία σου, όσο και το αφιέρωμα αυτό σήμερα! Με πρόλαβες, εγώ δεν ανέβασα ακόμα τίποτα, αλλά ελπίζω να το κάνω σήμερα! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα κορίτσι μου, είσαι ένας γλυκύτατος άνθρωπος και χάρηκα απίστευτα που σε γνωρισα! Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα από κοντά, χίλια γλυκά φιλιά, να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω ακούσει τόσα πολλά για τα βιβλία και την ίδια τη συγγραφέα που τα έχω βάλει στη λίστα των Χριστουγεννιάτικων αγορών μου!
    Χαίρομαι που πέρασες καλά. Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΤΗ ΓΝΩΡΙΣΑ ΚΑΙ ΓΩ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ.ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΡΤΗΣΗ.ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τη Μαρία τη γνώρισα κι εγω μέσα από το μπλογκ κι ειναι απο τα άτομα που ξεχώρισα
    Λυπάμαι που δεν ειμαι πιο κοντά για να ειμαι περισσότερο δίπλα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσο πολύ θα ήθελα να είμαι μαζί σας στο Τολό!
    Ζήλεψα! ζήλεψα πολύ!
    Εκανα διακοπές με τα παιδιά μου ένα καλοκαίρι στο Τολό και δεν το ξεχνώ ποτέ!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η Μαρία !!!!
    Φίλη καλή κι αγαπημένη , κι οσο για τα δυό της βιβλία δίνουν το δείγμα γραφής της.
    Η επιτυχία τους αλλωστε δειχνει και την αποδοχή που εχουν απ ολο το αναγνωστικό κοινό.
    Δεν μπορεσα δυστυχως να παρευρεθώ

    Αρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ε μα ναι είναι πολύ ουσιαστική στο έργο της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο Λιλακι μου που πήγες να δείς το Μαράκι μας !!!! είδες τι γλυκεια και όμορφη που είναι ????? το πες και το έκανες βρε θηρίο, πήγες μιαμιση ώρα για να την δεις !!! μπραβο και πάλι μπράβο!!

    σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Περάσατε ωραία όπως φαίνεται! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λίλα μου, είσαι τυχερή που τη γνώρισες. Εγώ δεν κατάφερα να έρθω στο Τολό, αλλά ελπίζω τώρα στις γιορτές να κανονίσουμε μια γυναικοπαρέα από τα blogs και να πάμε για φαγάκι και παρεούλα ;)

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!