Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

ΠΙΚΑΝΤΙΚΑ ΑΡΝΙΣΙΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ ΜΕ ΛΙΒΑΝΕΖΙΚΟ ΝΤΙΠ ΓΙΑΟΥΡΤΙΟΥ


Δοκιμάσαμε το Greek σουβλάκι  της Μαρίας Β. αλλά και το Mundial Kebap  του G.Varvakis
καιρός να δοκιμάσουμε μια πικάντικη εκδοχή για το λατρεμένο μας σουβλάκι

ΥΛΙΚΑ
1 κιλό αρνίσιο κρέας κομμένο σε κύβους
1 κουταλιά σούπας κάρυ
1 κοφτό κουταλάκι γλυκού πάπρικα καυτερή
αλάτι
2 σκελίδες σκόρδο λιωμένες
ελαιόλαδο
διάφορα λαχανικά κομμένα σε κύβους
1 κουταλάκι γλυκού κόλιαντρο
λίγο κάρυ
αλάτι
ΓΙΑ ΤΟ DIP
1 κούπα γιαούρτι στραγγιστό
1 σκελίδα σκόρδο λιωμένη
1 φλιτζανάκι του καφέ δυόσμο ψιλοκομμένο
2 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο
αλάτι και πιπέρι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε γυάλινο κατά προτίμηση σκεύος βάζουμε το κρέας με το κάρυ, το αλάτι, την πάπρικα, το σκόρδο και το λάδι και αφού το ανακατέψουμε καλά το σκεπάζουμε και το βάζουμε στο ψυγείο για όσο περισσότερο μπορούμε.
Σε άλλο μπολ βάζουμε τα λαχανικά το κόλιαντρο, το ελαιόλαδο και αλατοπίπερο και τα αφήνουμε και αυτά στην άκρη.
Ανακατεύουμε καλά τα υλικά για το dip και το βάζουμε στο ψυγείο να ανακατευθούν οι μυρωδιές.

Βγάζουμε το κρέας από το ψυγείο και το περνάμε σε καλαμάκια μεταλλικά ή ξύλινα εναλλάξ με τα λαχανικά. Ιδανικά ψήνουμε στα κάρβουνα αλλά αν δεν μπορούμε τα ψήνουμε στο γκριλ της ηλεκτρικής κουζίνας.
Σερβίρουμε με το dip του γιαουρτιού το οποίο έχει μοσχοβολήσει από το δυόσμο και οπωσδήποτε γεμίζουμε τα ποτήρια με παγωμένη μπύρα!
Αν δεν θέλετε αρνίσιο κρέας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χοιρινό αλλά και κρέας κοτόπουλου.
Δοκιμάστε το dip του γιαουρτιού, θα ξετρελλαθείτε με την δροσιά και το άρωμα που αφήνει στο στόμα!
Καλό Σαββατοκύριακο σας εύχομαι!






14 σχόλια:

  1. κακοπερνάμε!!!!
    φιλάκια
    καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έρχομαιιιιιιιιιιι και μην μου πεις αυτή τη φορά ότι χάλασε το κουδούνιιιι είμαι προετοιμασμένη χαχαχαχαχαχαχα θα κοπανάω την πόρταααααα χαχαχαχαχαχαχα
    Φιλάκιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για περάστε κι εσείς μαντάμ στο τμήμα προσλήψεων της υπό ίδρυση σουβλακερί της προαναφερομένης ΜΑΡΙΑΣ...οι καιροί χαλεποί γαρ και μια που ξέρουμε τέχνη γιατί να την αφήσωμε άλλωστε..???

    υ.γ. αυτό το ντιπάκι με το γιαούρτι πολύ μου κατσε..
    εκτός από συνοδεία στην υπέροχη συνταγή σου,μιά χαρά τη βρίσκω και για άλλες ψητουριές...
    φιλιά και...σλαααααααπςςςςςςςς...
    ( αυτό για να μάθεις να "πετάγεσαι" Αθήνα και να μη δίνεις σινιάλο για καφέ...
    ξανασμουααααατττςςςςςςς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο, την Κυριακή θα ψήσουμε οπότε θα βρω την ευκαιρία να το δοκιμάσω. Το ντιπ αυτό είναι τέλειο, το χρησιμοποιώ και εγώ συχνά (συνήθως του προσθέτω βασιλικό ή άνηθο ή και τα δύο). Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάτι ανάλογο με το dip αυτό δοκίμασα σε Πολίτικο εστιατόριο και δάκρυσα από το πολύ σκόρδο.
    Θα φτιάξω και θα δοκιμάσω την δική σου εκδοχή, αλλά όχι με αρνίσιο. Μάλλον με χοιρινό θα ταίριαζε στα γούστα μου.
    Αλλά και για ένα από τα δικά σου σουβλάκια, δεν λέω όχι. Στείλτε κάτι και προς τα πάνω...
    Καλό ΣαββατοΚύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σλουρπ μιάμι μιαμ!
    Μια μεριδούλα παρακαλώ πολύ,με μπόοοοοοοοολικο ντιπ αφού τρελλαίνομαι για Λεβαντίτικη κουζίνα!
    Μπαίνει στη σειρά η συνταγή για το επόμενο Σκύριακο! Εννοείται με αρνίσιο σουβλάκι-ακούτε παιδιά που θα το αντικαταστήσετε με άλλο κρέας;τς τς τς τς τς!-
    Φιλούρες μωβ λιλά Λίλα μου!
    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. οτι πρεπει για μπιριτσα!!!!και το ντιπ ειναι το κατι αλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οπως βλέπω, τρίτωσε το ... κακό!!!
    Δοκίμασα από τα άλλα δύο, πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσω και από αυτό, να έχετε μιαν ακόμη γνώμη βρε παιδί μου, όχι τίποτε άλλο;-)
    Τα μπαχαρικά που χρησιμοποιείς πρέπει να το κάνουν σούπερ πικάντικο και νόστιμο σίγουρα!
    Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΥΓ. Καλέ γιατί δεν είπες ότι θα ήσουν Αθήνα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αμάν-αμάν !!!
    Τέλειο,καταπληκτικό!!!
    2 μερίδες pls!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά βαλτοί είστε όλοι!!! Και εγώ αύριο θα τα φτιάξω που θα έχω και παρέα. Άντε να δω τι θα διαλέξω ή να κάνω και από τα τρία που μου αρέσουν!!
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάρα πολύ ωραίες συνταγές!!!
    Απίθανες πικάντικες εκδοχές για σουβλάκι!!
    Καλό Σ.Κ!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τι μου θύμισες....πόσες φορές τσάκιζα μικρή με τον πατέρα μου τη λιβανέζικη κουζίνα...δε φαντάζεσαι!!!!δε τη βαριόμουνα ποτέ μου!!!

    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μου αρέσει το αρνίσιο κρέας όπως και να τοα μαγειρέψω.
    Τα σουβλάκια σου μοσκοβόλησαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!