Κυριακή 30 Αυγούστου 2009

Βιβλία που διάβασα το καλοκαίρι.

Το καλοκαιράκι που οι ρυθμοί είναι πιο χαλαροί βρίσκω περισσότερο χρόνο για διάβασμα που είναι η αγαπημένη μου ασχολία. Σας αναφέρω μερικά από τα βιβλία που διάβασα και πραγματικά αγάπησα με τυχαία σειρά.


" Έρωτας σαν βροχή " της Λένας Μαντά




Ήδη την λάτρεψα την Λένα Μαντά από το ¨Σπίτι δίπλα στο ποτάμι"
Η ιστορία της Κλαίλιας όμως στο Έρωτας σαν βροχή μου κράτησε πολύ καλή παρέα τα βραδάκια στη βεράντα. Ονειρεύτηκα μαζί της, δάκρυσα, γέλασα, έγινα ρομαντική, περπάτησα στα καλντερίμια της Κερκυρας και στο τέλος ενθουσιάστηκα με την αγάπη που για μια ακόμη φορά τα κατάφερε και νίκησε.



" Μάτια μου " της Μαρίας Τζιρίτα


Το πρώτο βιβλίο της Μαρίας Τζιρίτα "Το παιδί της αγάπης " με έκανε να κλάψω και να συγκινηθώ ενώ ταυτόχρονα με έβαλε σε έναν κόσμο στον οποίο είχα την τύχη να μην γνωρίσω ποτέ. Τον κόσμο της ορφάνιας και της εγκατάλειψης.
Στο " Μάτια μου " η Μαρία Τζιρίτα με έβαλε σε έναν άλλο κόσμο που επίσης έχω την τύχη να μην γνωρίσω. Τον κόσμο των τυφλών. Τελειώνοντας τα βιβλία της από τη μια ένοιωσα ευχαριστημένη και πλήρης που έκανα μια καλή επιλογή βιβλίου και από την άλλη ένοιωσα πολύ τυχερή που και γονείς έχω αλλά το κυριότερο έχω δυο μάτια να βλέπω όλα αυτά τα ωραία που ο παντοδύναμος μας χάρισε για να είμαστε ευτυχισμένοι. Μόνο που καμμιά φορά δεν αφήνουμε τα μάτια της ψυχής μας ανοιχτά και αυτό είναι το δράμα των ανθρώπων.

" Για να δει τη θάλασσα " της Ευγενίας Φακίνου



Ένα βιβλίο πολύ τρυφερό, γεμάτο αρώματα, μπαχάρια και γεύσεις. Ότι πρέπει για κάποια σαν κι εμένα που έχει και την μανία της μαγειρικής. Μου κράτησε πολύ καλή παρέα μαζί με το αγαπημένο μου λευκό κρασάκι τα βραδάκια του καλοκαιριού.


" Αν ήταν όλα.....αλλιώς " της Αλκυόνης Παπαδάκη



Εδώ τα συναισθήματά μου είναι αντικρουόμενα. Το βιβλίο καταπληκτικό και η Παπαδάκη για άλλη μια φορά κατάφερε να με μαγέψει. Αυτό το βιβλίο μου το έκανε δώρο μια γυναίκα με την οποία γνωρίστηκα στο νετ και νόμιζα αρχικά οτι είχε γίνει "φίλη μου". Δυστυχώς την πάτησα για ακόμα μια φορά και ο τίτλος του βιβλίου ήταν προφητικός. Θα έπρεπε να ήταν πραγματικά όλα αλλιώς για να μπορέσω να κρατήσω σχέσεις με αυτό το πρόσωπο και κυρίως θα έπρεπε να είμαι αλλιώτικος άνθρωπος, πιο σκληρή ίσως και λιγότερο εύπιστη. Εγώ όμως θα συνεχίσω να έχω εμπιστοσύνη στους ανθρώπους γύρω μου και θα τους κοιτώ πάντα στα μάτια. Αν εκείνοι καταφέρουν να δούνε την ψυχή μου μέσα στα μάτια μου έχει καλώς, αν όχι....τι να κάνω? Πάντως το βιβλίο να το διαβάσετε, σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Για το τέλος έχω να σας προτείνω το

" Χιόνι τον Απρίλη " της Ρόζαμουντ Πίλτσερ



Βιβλίο παραλίας καλογραμμένο, με πολύ ωραίες και γλαφυρές περιγραφές της Σκωτίας και όχι μόνο. Το διαβάζεις στην παραλία κρατώντας απαραίτητα στο χέρι κοκτέιλ με ομπρελίτσες και φρουτάκια, φορώντας μαύρα μεγάλα γυαλιά και τεράστιο ψάθινο καπέλο. Και εκεί που διαβάζεις για τα στιβαρά μπράτσα και τα έντονα ζυγωματικά του Όλιβερ και τα ξανθά αχυρένια μαλλιά της Καρολάιν και ....ξεχνιέσαι ακούγεται στο βάθος η φωνή της λογικής βγαλμένη από το στόμα του συζύγου...... Λιλούκα μου θα φάμε τίποτα?Πείνασα.........
Αφήστε τον Όλιβερ λοιπόν και γρήγορα στην κουζίνα.

Βέβαια το διάβασμα το συνεχίζω οπότε θα επανέλθω δριμύτερη!!!!!!!!!

26 σχόλια:

  1. Σ'ευχαριστώ Λίλα μου για την αναφορά στο βιβλίο μου, για τα καλά σου λόγια και το ζεστό σου μέιλ! Να είσαι πάντα καλά, πολλά φιλιά και καλό χειμώνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετικές όλες οι επιλογές σου!!
    Τα βιβλία της Μαρίας Τζιρίτα τα έχω διαβάσει και τα δύο, έχω να πω τα καλύτερα!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Rosamunde Pilcher is an excellent author. have you read " Shellseekers" and "Coming home"? Two of my favourite books. (Both available in Greek)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λιλα μου καλο χειμωνα ,ενα βραβειο σε περιμενει περνα απο το νησι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. KAΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημέρα και καλό μήνα!! διάβασα και εγώ αρκετά βιβλία φέτος το καλοκαίρι!! κάποια είναι κοινά....

    όσο για την Κλαίλια, μέρες μετά την ανάγνωση του βιβλίου , κλωθογύριζε στο μυαλό μου....

    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Mαρία εγώ ευχαριστώ για τις ωραίες στιγμές που μου χάρισαν τα βιβλία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΛΕΝΑ κι εγώ λάτρης της Τζιρίτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Cupcakes έχω διαβάσει σχεδόν όλα τα βιβλία της Πίλτσερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Eleni ευχαριστώ και από δω για το βραβείο!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. SKROUTZAKO καλωσόρισες στα λιλά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ζαχαρούλα, γλυκά τα λόγια σου όπως και το όνομά σου. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατ' αρχήν ευχαριστώ θερμά για την αναφορά στον Έρωτα! Χαίρομαι που δεν τον ερωτεύτηκα μόνο εγώ!Δεύτερον μ' αρέσει το περιβάλλον σ' ένα blog που είναι λιλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λένα με τιμάει η επίσκεψή σου στα λιλά μου. Να έρχεσαι όποτε θέλεις αφού σου αρέσει το περιβάλλον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος19/3/11 14:13

    διαβάστε και κανένα πιο φιλοσοφημένο βιβλίο παιδιά. Αυτά τα βιβλία που διαβάζετε είναι χειρότερα και από τα σήριαλ της τηλεόρασης. Λίγος προβληματισμός δεν βλάπτει. Τα βιβλία είναι τροφή του μυαλού. Εσείς που ασχολείστε τόσο με τη μαγειρική θα έπρεπε να το έχετε καταλάβει. (προσωπική άποψη και μόνο: το βιβλίο της μαντά το σπίτι δίπλα στο ποτάμι είναι ό,τι χειρότερο έχω διαβάσει). Τον Αλμπέρ Καμύ, τον Στέλιο Ράμφο τους έχετε ακουστά; Γιατί δεν τους αναφέρετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Aγαπητέ Ανώνυμε, σε ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες να επισκεφτείς το ταπεινό μου blog αφού προφανώς δεν είναι του επιπέδου σας και της υψηλής σας φιλοσοφίας, πως θα μπορούσε άλλωστε να είναι αφού εμείς γράφουμε επώνυμα! Τα επίπεδα και τις φιλοσοφίες τα αφήνουμε στα Ανώνυμα ανθρωπάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος20/3/11 17:04

    Ένα μεγάλο μπράβο στον ανώνυμο.. η ζωή μας χρειάζεται επιτέλους λίγη φιλοσοφία και ποιότητα.. φτάνουν πια τα κακογραμμένα άρλεκιν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμοι βιβλιοκριτικοί όλου του κόσμου ενωθείτε και μαζευτείτε στα Λιλά της Λίλας!!!!
    Χαίρομαι που επιτέλους δικαιώθηκα και έγινα το στέκι της κουλτούρας και του πολιτισμού!!!!!!
    Καλέστε κι άλλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ποτέ δεν κατάλαβα σε τι ενοχλουν τα αρλεκιν και τα ευπώλητα...προσωπικα και "υψηλη" λογοτεχνια έχω διαβάσει και μπεστ σελλερ και αρλεκιν μα και βιβλία-φολες,που είτε ο συγγραφέας δεν ήξερε τι ήθελε να πει,είτε πουλούσε βίπερ σε περιτυλιγμα λοχοτεχνικο...αφήστε τον κόσμο να διαβαζει οτι θέλει...δε θα καταστραφεί από τα όποια αναγνώσματα,μα από εκείνους που δεν αναγνωριζουν καλές προθέσεις σε κανενα και αρέσκονται σε αρνητικη κριτική μην εχοντας καν το θάρρος να την υπογραψουν έστω και με ένα ψευδωνυμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ανώνυμος δίνει εύσημα σε ανωνυμο...το ζήσαμε κι αυτο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος21/3/11 10:44

    Αυτή ήταν η απάντησή σας;;;;; Εξαιρετικά εύγλωττη!!!! Respect....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος21/3/11 12:33

    Εύγλωττη η απάντησή σας!!! Respect...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος25/3/11 19:16

    Λιλα μου μπραβο για τις επιλογες σου ειναι ολες πραγματικα εξαιρετες....και ειλικρινα σου δινω παρα πολλα συγχαρητηρια για τη μαγειρηκη σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αγαπητή "Έλσα" το θέμα νομίζω καλύφθηκε! Δημοσιεύθηκαν όλες οι πλευρές και όλες οι απόψεις! Δεν χρειάζεται να το ξεχειλώσουμε! Σου εύχομαι καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση κυρίως στην καρδιά σου και στο πνεύμα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αποστομωτική....
    Πραγματικά δεν ξέρω τι να απαντήσω και τι να σκεφτώ! Κ εγώ με τη σειρά μου να σας ευχηθώ Καλό Πάσχα και... καλά μυαλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!