Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

ΡΟΛΑΚΙΑ ΜΕΛΙΤΖΑΝΑΣ ΜΕ ΑΝΘΟΤΥΡΟ ΚΑΙ ΔΥΟΣΜΟ







Όλες οι γεύσεις του καλοκαιριού σε μια μπουκιά!!!
Υλικά
2 μελιτζάνες φλάσκες
250 γραμμάρια ανθότυρο
4 κουταλιές της σούπας γιαούρτι στραγγιστό
2-3 σκελίδες σκόρδο
1 φλιτζανάκι του καφέ ψιλοκομμένο, φρέσκο δυόσμο
αλάτι, πιπέρι
2 αυγά χτυπημένα με λίγο γάλα για το πανάρισμα
αλεύρι
φρυγανιά τριμμένη
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Κόβουμε τις μελιτζάνες σε λεπτές φέτες, τις αλατίζουμε και τις αφήνουμε στο σουρωτήρι για 20 λεπτά. Τις ξεπλένουμε τις αλείφουμε με λάδι και τις ψήνουμε στο φούρνο μέχρι να μαλακώσουν. Στο μεταξύ σε μπολάκι πατάμε καλά το ανθότυρο με πιρούνι να λιώσει. Ρίχνουμε το σκόρδο αφού το λιώσουμε με την πρέσα και το γιαούρτι και ανακατεύουμε καλά να γίνει το μείγμα σαν αλοιφή. Αν χρειαστεί κι άλλο γιαούρτι προσθέτουμε. Ρίχνουμε και τον δυόσμο, αλατοπιπερώνουμε και δοκιμάζουμε.
Βγάζουμε τις μελιτζάνες από το φούρνο, απλώνουμε λίγο από το μείγμα πάνω τους τις διπλώνουμε προσεκτικά και τις πιάνουμε με οδοντογλυφίδα. Τις περνάμε πρώτα από το αλεύρι, μετά από το αυγό και στο τέλος από την φρυγανιά.
Τις τηγανίζουμε σε μπόλικο καυτό λάδι μέχρι να ροδοκοκκινίσουν. Τις βγάζουμε σε απορροφητικό χαρτί να στραγγίξουν τα περιττά λάδια. Εναλλακτικά τις ψήνουμε στον φούρνο σε καλά λαδωμένο ταψάκι.
Ένα μεζεδάκι για τα τελευταία βραδάκια στην βεράντα με μπυρίτσα και καλή παρέα!














23 σχόλια:

  1. Ανώνυμος27/8/09 16:05

    Λίλα γειας στα χεράκια σου!
    (Asteri)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φτιάξε μπόλικα εσύ και τις μπύρες τις φέρνω εγώ!!! Τι ωραίος μεζές... μυρωδάτος και πεντανόστιμος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό είναι που λένε... μπουκιά και συγχώριο!!
    Απίστευτο μεζεδάκι Λίλα, καλοκαιρινό και πεντανόστιμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ελκυστικά τα εδέσματα. Μόνο είναι κρίμα να τα φωτογραφίζεις με κινητό... Μιά, έστω μικρή και απλή μηχανούλα θα ανεδείκνυε τα πιάτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. These sound great I am sure they tasted even better!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ μου άρεσε η ιδέα σου Λίλα. Πολλές μελιτζάνες "παραγωγής" μας, για πρώτη φορά που έβαλα ζαρζαβατικά φέτος, κι τούτη η συνταγούλα σου θα με βοηθήσει πολύ. Ειδικά με την εκδοχή του ψησίματος στον φούρνο.
    Καλημέρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tι μου κάνεις βρε Λίλα και έχω αδυναμία στις μελιτζάνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάρααα πολύ ωραία συνταγή.Bravo Lila!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μελιτζάνες βλέπω, όχι δε λέω ποτέ σε τέτοιες νοστιμιές, να αρχίσω και τις μπυρίτσες να επανέλθω στην προτέρα καλή κατάσταση, όπως λέω και στην ΈΛΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αστέρι μου ευχαριστώωωωωωωωω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Betty μου παγωμένα να είναι τα μπιρόνια και τα ρολάκια ζεστά να λιώνει το τυράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έλενά μου οι πειρασμοί οι δικοί σας απέχουν από τα δικά μου κεράσματα πολύ!! Σέλω κουρκουμπίνια πες στη Μαρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Επίκουρε σου έστειλα mail σχετικά με τις φωτογραφίες. Ευχαριστώ για το σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Cupcakes thanks for the comment! I hope you've shettled in Naples and come to Kranidi for a visit soon!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πηνελόπη αν έχετε πολλές μελιτζάνες να τα φτιάξεις τα ρολάκια. Ξεφεύγει από τα συνηθισμένα και τα ρολάκια τα έφαγε και ο γιος μου που είναι 11 χρονών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρενάκι μου σου στέλνω ταπεράκι για τις διακοπές!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανδώρα μου ευχαριστώ και για την επίσκεψη και για το σχόλιο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λατρεμένη μου γαστεροπλήξ χάρηκα τόοοοσοοοοο μα τόοοοοσοοοο πολύ που σε είδα σήμερα, πρώτα με τις συνταγούλες σου και ύστερα από εδώ. Όλες οι μπίρες δικές σου. Που θα πάει θα γίνει και αυτό κάποια στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φαίνονται μουρλια ! Ειναι σιγουρα η επομενη συνταγη που θα φτιάξω !!

    Καλημέρες πολλές !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έφερα μπίρες έφερα το τραπεζομάντιλο να στρώνουμε σιγά-σιγά γιατί ΠΕΙΝΑΩ.
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ιφιγένειά μου ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Στράτο που είσαι???????? Δεν σε βλέπω, ευθεία και δεξιά είναι το σπίτι. Έβαλα τη μαμά να φτιάξει κι άλλο ανθότυρο, έκοψα και μπόλικες μελιτζάνες, άντε παιδί μου και θα ζεσταθούν τα μπιρόνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φέτος εκτίμησα πολύ τις μελιτζάνες! Μιαμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!