Πέμπτη 13 Αυγούστου 2009

Σαλάτα ρόκα με σύκα


Θα λείψω για μερικές μέρες το Δεκαπενταύγουστο και σας αφήνω μια σαλατίτσα δροσερή να τη βλέπετε και να με σκέφτεστε.
θα χρειαστούμε για 2 άτομα
1/2 ματσάκι ρόκα
1 κούπα φύλλα γλυστρίδας
4 σύκα φρέσκα
4 φέτες σαλάμι αέρος
παρμεζάνα κατά βούληση
2 κουταλιές της σούπας χυμό λεμόνι
2 κουταλιές της σούπας λευκό ξύδι
1 κουταλιά της σούπας μέλι
1 /2 - 1 φλιτζανάκι καφέ ελαιόλαδο

Καθαρίζουμε τη ρόκα και τη γλυστρίδα τα πλένουμε καλά και τα στεγνώνουμε με χαρτί κουζίνας. Κόβουμε τη ρόκα και τη βάζουμε μέσα σε μπολ μαζί με τα φύλλα της γλυστρίδας. Καθαρίζουμε τα σύκα από τις φλούδες τους και κόβουμε το κάτω μέρος τους με μαχαιράκι. Τα κόβουμε στα 4 και τα ρίχνουμε στο μπολ. Κόβουμε και το σαλάμι σε κομματάκια και το προσθέτουμε και αυτό στο μπολ. Με το ειδικό εργαλείο βγάζουμε φλούδες από την παρμεζάνα.
Ανακατεύουμε το λεμόνι, το ξύδι, το λάδι και το μέλι με το μιξεράκι και προσθέτουμε στη σαλάτα μαζί με αλάτι. Ανακατεύουμε να πάει παντού και βάζουμε στο ψυγείο να δέσουν οι γεύσεις και τα αρώματα. Καλή όρεξη, χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν και θα τα πούμε από βδομάδα.

6 σχόλια:

  1. Ε λοιπόν χτες που μου είπες για σαλάτα με φρούτα, σκέφτηκα ότι τα σύκα δεν τα έχω βάλει ποτέ σε σαλάτα! Νοστιμότατη δειχνει! Καλά να περάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λιλάκι μου όπως ξέρεις δεν είμαι αρκετά δυνατή για τολμηρές γεύσεις όπως η συγκεκριμένη σαλάτα. Αλλα γιαυτούς που μπορούν να τολμουν πιστεύω θα τους αποζημιώσει, τα χρώματα και τα αρώματα του θα είναι απίθανα !!!


    καλές διακοπές να έχεις Λιλάκι μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σούπερ η σαλάτα σου, έχω δοκιμάσει παρόμοια και μου άρεσε ιδιαίτερα η προσθήκη του σύκου! Να σαι καλά, να περάσεις ακόμα καλύτερα και να γυρίσεις ορεξάτη για νοστιμιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ τολμηρή ιδέα κι εγώ πάντα δοκιμάζω αλλά και πειράζω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γαστεροπλήξ13/8/09 21:23

    εγώ θα φάω πρώτα τα σύκα εκτός σαλάτας, και μετά θα τσακίσω την υπόλοιπη σαλάτα, δεν τα χαλαλίζω εγώ τα σύκα για σαλάτα, τους έχω ιδιαίτερη αδυναμία και αποκλείεται να προλάβουν να μπουν στην σαλάτα!!!!!

    καλά να περάσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αμάν βρε Λίλα γιατί μου πας κόντρα..είναι τα δυο πράγματα που δεν τρώω..Παίρνω τη τούρτα απο κάτω που μου αρέσει και φεύγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!