Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009

Ασπροσάφριδα ψητά



Τα ασπροσάφριδα, τα μαύρα σαφρίδια και τα κοκάλια είναι ξαδελφάκια. Είναι αφρόψαρα και είναι πάρα πολύ νόστιμα αν τα πετύχετε φρέσκα, όπως αυτά που βρήκα εγώ σήμερα στον ψαρά. Είναι σχετικά εύκολα στο καθάρισμα αφού δεν έχουν πολλά λέπια, και αφού τους βγάλουμε τα εντόσθια, αφαιρούμε και ένα σκληρό κόκαλο που έχουν στην ουρά τους.



Μετά τους κάνουμε δυο κάθετες τομές στη σάρκα τις οποίες γεμίζουμε με φέτες σκόρδου. Βάζουμε και μπόλικο μαϊντανό ψιλοκομμένο και ανακατεμένο με σκορδάκι στην κοιλιά, αλατοπιπερώνουμε και ψήνουμε ή στα κάρβουνα ή στο φούρνο.
Εγώ τα έψησα στη γάστρα πάνω στη σχάρα της αφού έριξα μέσα ένα ποτήρι νερό.











Σερβίρουμε σε πιατέλα στολισμένη απαραιτήτως με όστρακα και θαλασσινά, περιχύνουμε με λαδολέμονο και λίγη ρίγανη και ορμάμε.
Μην ακούσω για μαγιονέζες, ολλαντέζες,μπεσαμέλ και άλλα ανατριχιαστικά που σκεπάζουν τη γεύση του ψαριού γιατί................!

8 σχόλια:

  1. η πιατέλα είναι όλα τα λεφτά, στα ψαράκια λέμε ΝΑΙ,
    καθέτως αντίθετη στο χάραγμα των ψαριών, ΣΤΕΓΝΩΝΟΥΝ ακόμη και με λίγο ψήσιμο!!!!!
    ΟΧΙ στις μαγιονέζες!!!! με βρίσκεις απολύτως σύμφωνη, αν δεν ταιριάζαμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν θα τα ξαναχαράξω, δεν θα τα ξαναχαράξω, αν και για να πω την αλήθεια δεν μου στέγνωσαν. Όσο για το ταίριασμα είναι προφανές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οχι, οχι, ποτέ, ούτε μαγιονέζες ούτε άλλα τέτοια που αλλοιώνουν τη θαυμάσια γεύση του φρέσκου ψητού ψαριού! σκέτο λαδολεμονάκι και το τσακίζουμε...! κι εγώ θα έλεγα όχι στο χάραγμα της πετσούλας, διατηρεί καλύτερα τους χυμούς του χωρίς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέτοια ψάρια πιάνει ο γαμπρός μου με τα κιλά και τα έχουμε βαρεθεί για να λέμε την αλήθεια. Όμως το φρέσκο ψάρι έχει τη χάρη του.
    Όσο για τις μαγιονέζες ποτέ σε ψητό ψάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ένα τέτοιο φρέσκο ψαράκι με λαδολέμονο, ακόμα και εμείς που δεν είμαστε πολύ του ψαριού, το τρώμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμείς είμαστε πολύ του ψαριού, γι αυτό ... ορμάμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο απλό παρουσιάζεις το καθάρισμα τους βρε Λίλα μου. Εγώ πάλι να μη μπορώ ούτε να τα ακουμπήσω...άσε που δεν ξέρω κιόλας πως καθαρίζονται. Πρόσφατα δοκίμασα για πρώτη φορά και μου βγήκε η ψυχή. Γι αυτό, όταν κι αν τύχει να θέλω να φτιαξω ψάρια ζητώ να μου τα καθαρίσουν στο ιχθυοπωλείο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ούτε εμένα μου αρέσει το καθάρισμα των ψαριών. Συντάσσομαι με τη Ρένα! Τα τρώω όμως ευχαρίστως. Τα κοκάλια δεν τα ήξερα ούτε εγώ. Πεντανόστιμα φαίνονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!