Δευτέρα 3 Αυγούστου 2009

Birthday party

Την 1η Αυγούστου έχει γενέθλια ο άντρας μου. Κάθε χρόνο μαζευόμαστε φίλοι και συγγενείς και το γιορτάζουμε. Φέτος είχαμε τη χαρά να έχουμε κοντά μας περίπου 40 άτομα. Είμαι πολύ ευχαριστημένη που μας τίμησαν όλοι αυτοί οι φίλοι και συγγενείς και που με τη χαρούμενη διάθεσή τους γέμισαν χαρά και γέλιο το σπιτικό μας. Καμμιά φορά συμβαίνει, οι οικοδεσπότες να έχουν κοπιάσει και να θέλουν να ευχαριστήσουν τους καλεσμένους τους αλλά οι καλεσμένοι να είναι κακότροποι και ιδιότροποι και να μην μπορείς να τους ευχαριστήσεις με τίποτα. Το Σάββατο όμως που μας πέρασε οικοδεσπότες και καλεσμένοι ζήσαμε μια μαγευτική βραδυά, με πολύ φαγητό, πολύ κρασί, άφθονη μπίρα, τέλεια γλυκά και μπόλικο χορό. Ευχαριστώ όλους όσους ήταν κοντά μας και με το κέφι τους μας έκαναν να περάσουμε μια μαγευτική, ξεχωριστή βραδυά. Και του χρόνου να είμαστε καλά να ξαναγλεντήσουμε.




Η είσοδος του σπιτιού μας με τη σκάλα στολισμένη με αναμμένα κεριά.


Τα τραπέζια έτοιμα να γεμίσουν με αγαπημένα πρόσωπα και νόστιμα φαγητά.



Η τούρτα που έφτιαξα για τον αντρούλη μου. Όπως καταλάβατε το 14 έπρεπε να μπει ανάποδα αλλά ήταν ιδέα του γιόκα μας για να γελάσουμε.

12 σχόλια:

  1. Να τον χαίρεσαι Λίλα μου! Να είστε πάντα γεροί κι ευτυχισμένοι και να ξεφαντώνετε και να γιορτάζετε κάθε φορά παρέα με όσους αγαπάτε. Και του χρόνου κορίτσι μου. Για τη σκάλα με τα κεράκια καθώς και για το τραπέζι σου, δεν έχω λόγια. Άψογα. Όσο για την τούρτα απλά τέλεια. Τη γλύκα της να έχετε! Να τα εκατοστήσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τον χαίρεσαι! Να είναι γερός και δυνατός και να γιορτάζετε για πολλά πολλά χρόνια όμορφα κι ωραία! Χρόνια πολλά και καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γαστεροπλήξ3/8/09 15:29

    συνομήλικοι πατέρας και γιος!!!!
    πολύχρονος, πάντα γερός.
    το γαλάζιο της τουρτας τέλειο!!
    πάντα να είναι το σπίτι σας γεμάτο κόσμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τον χαίρεσαι τον αντρούλη σου Λίλα μου, να είστε πάντα ευτυχισμένοι και αγαπημένοι!!
    Και να είναι το σπίτι σας πάντα γεμάτο με φίλους αγαπημένους!
    Ολα τα είχες άψογα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τον χαίρεσαι, να τα εκατοστήσει και να κάνετε πάντα χαρούμενα τραπέζια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια του πολλά να τον χαίρεστε - πάντα γεροί και ευτυχισμένοι. Πάντα τα τραπέζια σου να είναι γεμάτα αγάπη και να περιτριγυρίζεστε από χαρούμενους και αγαπημένους σας ανθρώπους. Η τούρτα υπέροχη, μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να τον χαιρόσαστε !!!!! να είσαστε πάντα καλά και αγαπημένοι !!!!

    Λιλάκι μου οπως τα λες είναι, άμα οι καλεσμένοι είναι στραβόξυλα αστα να πάνε. Πιστεύω ότι θα τους άφησες άφωνους απο την νοστιμιά των φαγητών σου και την παρουσίασή τους !!!!

    Μπράβο Λιλάκι μας!!! πολύ έξυπνο το κόλπο του υιού θα το κάνω και εγω στον δικό μου !!! χιχιχιχι!!!

    Περιμένουμε και συνταγές απο τα φαγητά του τραπεζιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να τον χαίρεσαι κορίτσι μου να θυμάσαι πάντα οτι ο άνδρας είναι η χαρά του σπιτιού μας όταν τον κάνουμε να νοιώθει έτσι.Σας εύχομαι να γιορτάσετε μαζί και τα 100στά του με υγεία και αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ όλους σας πραγματικά για τις ευχές σας και τα γλυκά σας λόγια. Το καλύτερο βραβείο που θα μπορούσα να πάρω είναι αυτά τα σχόλια που διαβάζω καθημερινά. Και πάλι ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου που μέσα σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα γίνατε και έγινα μέρος της καθημερινότητάς μας. Που γίνατε η πρωϊνή μου παρέα, που μαζί της πίνω το καφεδάκι μου, μυρίζω τα αρώματα από τις κουζίνες σας, εμπνέομαι και λίγο εμπνέω, γελάω, συγκινούμαι, ανησυχώ, χαίρομαι.
    Να είμαστε πάντα καλά, μια παρέα χαρούμενη και δημιουργική.ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χρονια πολλα και καλά . περιμενω τηλ.σας για ταμελίσσια στην κοπαίδα .6944694560

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λίλα τι όμορφα τα έφτιαξες όλα.. Πολύ ωραία.. Να τον χαίρεσαι τον ανθρωπο σου και να τον έχεις πάντα σαν βασιλιά.. Χρόνια Πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Βασίλη ευχαριστώ για τις ευχές και θα επικοινωνήσουμε το απόγευμα οπωσδήποτε.

    @mama γλυκό μου καρκινάκι σε έχασα τον τελευταίο καιρό. Ευχαριστώ καλή μου κι εσύ να τους χαίρεσαι όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!