Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Καλημέρα......απλά!!!!



Πέρασα να σας πω μια καλημέρα γλυκιά και γεμάτη χαμόγελα.
Θέλω να είμαστε όλοι καλά, γεροί, δυνατοί και γεμάτοι αγάπη!!!
Έχω χαθεί τον τελευταίο καιρό το ξέρω. 
Τρέχω όμως γιατί ....................
Σήμερα  Σάββατο στις 8.30 ανοίγει αυλαία για πρώτη φορά ένα παζάρι στο οποίο συμμετέχουν με χειροποίητες δημιουργίες αλλά και με παραδοσιακά προϊόντα κάτοικοι της Κοιλάδας.
Θα είμαι κι εγώ εκεί με τα μέλια μου και τις κεραλοιφές και κάποια άλλα πράγματα που θα βγουν στην πορεία. 
Σας περιμένουμε όλους!!!!!




7 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλημέρα και όλα να κυλήσουν όμορφα!!!!Φιλιά :)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Λίλα μου, να είσαι καλά και καλή επιτυχία!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό σαββατοκύριακο Λιλα και καλή επιτυχία στο παζάρι!
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή επιτυχία και καλά να περάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή επιτυχία να έχετε, Λίλα μου!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελπίζω να είχε επιτυχία, το τοπικό σας παζάρι Λίλα.
    Είναι πραγματικά, διοργανώσεις, που τις έχουν ανάγκη όλοι οι τόποι της πατρίδας μας.
    Καλό μεσημέρι εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!