Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

ΑΥΓΑ ΣΕ ΠΙΚΑΝΤΙΚΗ ΣΑΛΤΣΑ ΜΕ ΣΟΣ ΓΙΑΟΥΡΤΙΟΥ

Τον τελευταίο καιρό έχω ξετρελαθεί με τις μαροκινές συνταγές. Μια τέτοια σας παρουσιάζω σήμερα, εύκολη, γρήγορη, οικονομική αλλά πεντανόστιμη.
Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν με το κινητό και δεν είναι καλές αλλά δεν κρατήθηκα να την ανεβάσω άλλη μέρα, ήθελα σήμερα!!

ΥΛΙΚΑ (για 2 άτομα)
4 αυγά
2 ντομάτες φρέσκες κομμένες σε μεγάλους κύβους
2 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες
2 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
1 κουταλάκι του γλυκού κύμινο σκόνη
1 κουταλάκι του γλυκού τσίλι σκόνη
1 κουταλάκι του γλυκού κόλιαντρο σκόνη
λίγη ζάχαρη
αλάτι προαιρετικά

Για τη σος γιαουρτιού
1 κεσεδάκι γιαούρτι
5-6 φύλλα μέντας ή δυόσμου
λίγο κύμινο
χυμό από μισό λεμόνι

πιτούλες ή τορτίγιας για το σερβίρισμα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε μπολάκι ανακατεύουμε όλα τα υλικά της σος και την βάζουμε στο ψυγείο για να δέσουν τα αρώματα.
Σε αντικολλητικό τηγάνι ρίχνουμε ελαιόλαδο και σοτάρουμε για 3-4 λεπτά το σκόρδο και τα κρεμμυδάκια. Ρίχνουμε τα μπαχάρια, ανακατεύουμε και τελευταίες προσθέτουμε τις ντομάτες και τη ζάχαρη.
Ανακατεύοντας συχνά αφήνουμε να δέσει η σάλτσα σε μέτρια φωτιά για 6-8 λεπτά. Κάνουμε λακουβίτσες στη σάλτσα και σπάμε μέσα τα αυγά. Βάζουμε πάνω σε κάθε αυγό λίγο κύμινο και λίγο αλάτι, καπακώνουμε το τηγάνι και αφήνουμε τα αυγά να ψηθούν όσο μας αρέσουν. Στο μεταξύ ψήνουμε σε αντικολλητικό σκεύος με ελάχιστο λάδι τις πιτούλες. Μόλις τα αυγά είναι έτοιμα σερβίρουμε σε πιάτο μαζί με το γιαούρτι και τις πιτούλες. Αν σας αρέσουν τα καυτερά βάζετε 2 κουταλάκια τσίλι.
Φτιάξτε το και θα με θυμηθείτε!!!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!



14 σχόλια:

  1. αααααααααααααα....ενδιαφέρουσα συνταγηηηη!!!θα δοκιμαστεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάνια είναι υπέροχη συνταγή, στη συστήνω!!!

      Διαγραφή
  2. Μας αρέσει να δοκιμάζουμε και άλλες κουζίνες και δη πικάντες.
    Μας αρέσουν και τα αυγά.
    Το αποτέλεσμα πρέπει να είναι γευστικότατο.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στελλίτσα κι εμάς μας αρέσουν τα αυγουλάκια πολύ!!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Λίλα!! Τα αυγά μας αρέσουν πολύ οικογενειακώς και συνεχώς ψάχνω καινούριους τρόπους να τα μαγειρέψω!! Πολύ ωραίο το πιάτο σου, είναι γεγονός ότι το γιαούρτι συνδυάζεται πολύ όμορφα με το αυγό!
    Φιλάκια καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιόνη μου αν σας αρέσουν τα αυγά θα λατρέψετε τη συνταγή!

      Διαγραφή
  4. Μαροκινή Λουλουδένια μας είχες δίκιο που ήθελες να μοιραστείς την συνταγή αυτή μαζί μας, έχει καταπληκτικούς συνδυασμούς γεύσεων!!
    Φιλιά πολλά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου μας αρέσουν τα πικάντικα πολύ!!!

      Διαγραφή
  5. Από τη στιγμή που το είδα δεν μπορώ να το βγάλω από το μυαλό μου! θα το κάνω οπωσδήποτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου κι εγώ το ίδιο έπαθα, όταν δε τα δοκίμασα τα λάτρεψα!!

      Διαγραφή
  6. Και εγώ τα ίδια Λίλα μου, οι Μαροκινές συνταγές είναι φοβερές, μου αρέσουν πάρα πολύ! Τέλεια και τα αυγουλάκια θα τα δοκιμάσω σίγουρα!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρη μου έχω κολλήσει με τα πικάντικα όλο το χειμώνα!!!

      Διαγραφή
  7. Κι εμένα μου άρεσε αυτή η ιδέα! Απλή και νόστιμη! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου δεν είναι όλες οι ώρες για τα περίπλοκα.......έχουμε και beute να κάνουμε :ρρρρρρρ!!!

      Διαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!