Τρίτη 7 Ιουλίου 2009

Tορτίγιας με λαχανικά

Υλικά

  • 6 μεγάλες τορτίγιας

  • 4 μέτρια κολοκυθάκια

  • 4 μέτρια καρότα

  • 6 φρέσκα μανιτάρια

  • 10 - 12 ντοματίνια κομμένα στη μέση

  • 1 κρεμμύδι

  • 4 - 6 σκελίδες σκόρδο

  • 1 ποτηράκι κρασί

  • 1/2 ποτηράκι του κρασιού ελαιόλαδο

  • 1 κουταλάκι του γλυκού τριμμένο κόλιανδρο

  • αλάτι-πιπέρι

  • τριμμένη μοτσαρέλα ή κασέρι
Εκτέλεση Βάζουμε το ελαιόλαδο να ζεσταθεί και σωτάρουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο. Πλένουμε και κόβουμε τα λαχανικά σε μπαστουνάκια και τα ρίχνουμε κι αυτά μέσα στην κατσαρόλα. Αφήνουμε να σωταριστούν καλά και να βγάλουν τα υγρά τους και τότε τα σβήνουμε με το κρασί. Όταν εξατμιστεί και το κρασάκι δοκιμάζουμε τα λαχανικά να δούμε αν έχουν μαλακώσει χωρίς να λιώσουν όμως. Αν χρειάζονται λίγο βράσιμο ακόμα ρίχνουμε λίγο νεράκι. Βγάζουμε την κατσαρόλα από την φωτιά και ρίχνουμε μέσα αλάτι, πιπέρι, κόλιαντρο και τυράκι όσο μας αρέσει. Παίρνουμε μια μια τις τορτίγιας και βάζουμε μέσα αρκετό από το μίγμα των λαχανικών.


Τυλίγουμε καλά τις πιτούλες και τις βάζουμε σε καλά βουτυρωμένο σκεύος.

Πασπαλίζουμε με τριμμένο τυράκι και ψήνουμε στους 180 βαθμούς για περίπου 15 λεπτά ή μέχρι να ροδίσουν τα ρολάκια.

Βγάζουμε από το φούρνο και μόλις κρυώσουν τις κόβουμε σε ροδέλες.


Tip: Είναι ένα πολύ εύκολο,γρήγορο και ελαφρύ ορεκτικό. Τα λαχανικά μπορούν να τροποποιηθούν ανάλογα με τα γούστα σας. Το έφτιαξα προχθές στα γενέθλιά μου και δεν έμεινε ψίχουλο.

Στο παρακάτω λίνκ μπορείτε να δείτε πως φτιάχνουμε μόνοι μας τορτίγιας στο σπίτι
http://www.youtube.com/watch?v=LEz0puaKNTk#watch-main-area

13 σχόλια:

  1. ωραίο ορεκτικό, εγώ το τρώω και σα φαγάκι, καθόλου δε με χαλάει,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραιότατο! είτε σαν φαγάκι είτε σαν ορεκτικό είναι νοστιμότατο και πολύ εύκολο, εγώ προσθέτω και χρωματιστές πιπεριές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ καλό!!
    Δεν μου κάνει έκπληξη που δεν έμεινε ψίχουλο!!
    Περάσατε όμορφα στα γενέθλιά σου??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. You can do so many things with tortillas! These look delicious.

    We found a place to stay in Tyrintha so the countdown is on until we are residents of Argolida too!

    Do you sell honey btw?

    Liz

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαίρομαι που σας άρεσε το πιάτο κορίτσια. Έλενά μου περάσαμε τέλεια στα γενέθλια, γιατί εδώ και χρόνια έχω καθιερώσει και κάνω γιορτούλα με τις φίλες μου μόνο. Τους συζύγους τους στέλνουμε βόλτα και πίνουμε τις μπυρίτσες στη βεράντα μόνο κορίτσια! Περιττό να σας πω οτι γίνεται χαμός. Το ίδιο κάνω και στις 12 Δεκεμβρίου, στην ονομαστική μου εορτή.

    Liz, i wish you the best with the moving to Argolida and the shop at Naples and all. We do sell honey, thym honey on August, and honey from spring flowers all year around. Hope to see you in Argolida soon!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ κι εγώ το βλέπω σαν φαγητό , θα το έτρωγα ευχαρίστως.Άραγε μπορώ να το κάνω χωρίς το σκόρδος.Τορτίγιες δεν έχω φάει ποτέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Aχτίδα μου κι εγώ όλη την ώρα το τρώω γιατί είναι πολύ ελαφρύ και νόστιμο. Ορεκτικό το βάφτισα γιατί σαν ορεκτικό το σερβίρησα στα γενέθλιά μου. Το σκόρδο μπορείς άνετα να το παραλείψεις αν και αρωματίζει το λαδάκι. Μπορείς να το σωτάρεις λίγο και μετά να το βγάλεις πριν ρίξεις τα λαχανικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λίλα, πολύ ωραίο σνακ! Δροσερό και ελαφρύ! Θα περάσατε πολύ ωραία στα γενέθλιά σου! Και του χρόνου! Χίλιες ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειρήνη9/7/09 14:03

    Λιλάκι πολύ ωραίες οι τορτίγιας σου. Η γέμιση σηκώνει πολύ αυτοσχεδιασμό. Ωραία καλοκαιρινή γεύση που θα δοκιμάσω οπωσδήποτε. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τρελαίνομαι για τορτίγιες πόσο μάλλον γεμισμένες με λαχανικά.. θα το τολμήσω αύριο κιόλας.. Χρονια πολλά μας καρκινάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειρήνη13/7/09 10:17

    Πήγα στο σ/μ για τορτίγιας αλλά είδα στα συστατικά τους ότι είναι τίγκα στα συντηρητικά και στα διάφορα Ε και δεν τις πήρα. Έλα όμως που της κόρης μου της έχει κολλήσει το συγκεκριμένο μεζεδάκι και το θέλει οπωσδήποτε? Οπότε με βλέπω να υποκύπτω τελικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Eιρήνη μου να πω την αλήθεια δεν το έχω προσέξει αυτό που λες. Ίσως υπάρχουν διάφορες μάρκες. Εγώ παίρνω El Sabor αλλά την επόμενη φορά θα το κοιτάξω. Μπορείς όμως να φτιάξεις και μόνη σου τορτίγιας. Κυκλοφορούν δάφορες συνταγές αλλά προσωπικά δεν το έχω τολμήσει. Πότε θα κατέβετε Ερμιόνη να βρεθούμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λοιπόν βρήκα video στο ytube πως φτιάχνουμε μόνοι μας τορτίγιας οπότε και το αναρτώ στη συνταγή. Με μια ματιά είναι πανεύκολο και γλιτώνεις και τα συντηρητικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!