Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Φράπα Γλυκό


Η ανάρτηση αφιερώνεται στη φίλη μου Καλλιόπη Συμιακάκη που μου έφερε πεσκέσι τις φράπες..........την ευχαριστώ από καρδιάς που με σκέφτηκε!!!!!
Ακολούθησα όπως πάντα τις οδηγίες από τον Οδηγό της Χρύσας Παραδείση.



Υλικά
950 γραμμάρια φράπα (οδηγίες πιο κάτω)
1200 γραμμάρια ζάχαρη
2 ποτήρια νερό

Εκτέλεση
Κόβουμε τη φράπα σε κομμάτια και με μυτερό μαχαίρι της αφαιρούμε την άσπρη ψίχα από το εσωτερικό της.
Αν θέλουμε κόβουμε σε λεπτές λωρίδες, ή τυλίγουμε σε ρολά ή τις κόβουμε σε χοντρά κομμάτια όπως έκανα εγώ για πιο γρήγορα. 
Δεν τρίβουμε στον τρίφτη το εξωτερικό όπως κάνουμε στα νεράντζια.
Βάζουμε στο νερό για όλο το βράδυ και το αλλάζουμε 2 με 3 φορές. 
Βράζουμε την άλλη μέρα τη φράπα μέχρι να μαλακώσει. 



Χύνουμε το νερό και την ξαναβάζουμε σε κρύο νερό το οποίο το αλλάζουμε συχνά.
Εγώ για να είμαι σίγουρη, έκοψα ένα μικρό κομμάτι και το έφαγα.................είδα οτι δεν πίκριζε και συνέχισα.
Βράζουμε τη ζάχαρη με 2 ποτήρια νερό και μόλις λιώσει εντελώς ρίχνουμε μέσα τη φράπα. Βράζουμε για περίπου 10 λεπτά και αφήνουμε να σταθεί για 24 ώρες.
Το ξαναβράζουμε για άλλα 10 λεπτά και αφήνουμε να κρυώσει. 
Αν το σιρόπι είναι ρευστό, ξαναβράζουμε. 
Αν είναι πηχτό πολύ αραιώνουμε με λίγο νερό.
Αδειάζουμε σε βάζα και απολαμβάνουμε με ελληνικό καφέ!!!!!





16 σχόλια:

  1. Ωραιο γλυκακι μελωμένο, αλλα η φράπα τι ειναι; :)
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη μου η φράπα είναι είδος εσπεριδοειδούς, κάτι αναμεσα σε μεγάλο γκρέιπ φρουτ και με άρωμα σαν του περγαμόντου!!!!

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος26/1/15 18:27

    αυτά τα γλυκά του κουταλιού μυρίζουν Ελλάδα!
    καλοφάγωτο Λίλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώωωωωω θέλω πάντα να έχω στο ντουλάπι γλυκάκι!!!

      Διαγραφή
  3. Αααα Λιλα!!!
    Δεν υπαρχει το αρρωμα της φραπας! Απλα δεν υπαρχει!
    Το ποσο μου αρεσει αυτο το γλυκοπικρο γλυκο του κουταλιου δε λεγεται!!!
    Πολυ ωραιο το εφτιαξες. Καλοφαγωτο λοιπον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα γλυκά του κουταλιού, τα σπιτικά είναι το κάτι άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γλυκάκι που μοσχοβολάει
    Σου έγινε πολύ ωραίο Λίλα

    Καλοφάγωτο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπημένο αλλά δυσεύρετο εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχω φάει ποτέ μου φράπα και πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω το γλυκάκι σου!
    Θα μου αρέσει σίγουρα αφού μοιάζει με γκρέιπφρουτ και περγαμόντο!
    Καλοφάγωτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν θέλει κρίσιμο η φλούδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα!! Όχι η φλούδα στη φράπα δεν θέλει ξύσιμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!