Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Μαρμελάδα Κεράσι


Μια εμμονή με τα κεράσια την έχω. Το ομολογώ!!!!
Τα έβαλα σε κέικ, σε τάρτες, σε σαλάτες ......ε να μην κάνω και μια μαρμελάδα????
Μια μαρμελάδα που το χειμώνα που θα την τρώω θα νιώθω οτι είμαι στη βεράντα και είναι καλοκαίρι, πρωί παρέα με αχνιστό καφεδάκι. Που θα την βάλω πάνω σε τσιζκέικ, μέσα σε scones.........παντού!!!!!



ΥΛΙΚΑ
1 κιλό κεράσια
750 γραμμάρια ζάχαρη
1 ποτηράκι του κρασιού νερό
χυμό από μισό λεμόνι για το τέλος



ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Πλένουμε τα κεράσια και αφαιρούμε τα κοτσάνια!!!!
Βγάζουμε τα κουκούτσια χωρίς να μας νοιάζει να είναι τα κεράσια ολόκληρα.
Τα βάζουμε στην κατσαρόλα μαζί με τη ζάχαρη και το νερό.
Τα πατάμε με το εξάρτημα που φτιάχνουμε τον πουρέ ή με μια ξύλινη κουτάλα για να βγάλουν τα υγρά τους.
Βράζουμε σε σιγανή φωτιά για περίπου 40 λεπτά και μέχρι να σχηματιστούν φουσκάλες στην επιφάνεια της μαρμελάδας.
Αν τη θέλουμε λεία σε αυτό το στάδιο την πολτοποιούμε με τη ράβδο χειρός, αν θέλουμε κομματάκια φρούτου μέσα τότε την πατάμε με το εξάρτημα του πουρέ ξανά και ξανά και μέχρι να πετύχουμε την υφή που μας αρέσει.
Ρίχνουμε το λεμόνι και αφήνουμε να πάρει μια βράση ακόμη. 
Σβήνουμε τη φωτιά και όπως είναι καυτή με προσοχή την αδειάζουμε σε αποστειρωμένα βάζα. Τα κλείνουμε με καθαρό καπάκι και τα τουμπάρουμε αμέσως. Τα γυρίζουμε όταν πια κρυώσει εντελώς και τα φυλάμε σε σκοτεινό ντουλάπι.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Φιλιά\
Λί Λά





8 σχόλια:

  1. καλησπερα λιλα μου!! τελεια η μαρμελαδα σου!! λαχταριστη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένη μαρμελάδα με πραγματικά άπειρες εφαρμογές!
    Μου αρέσει πολύ το χρώμα που έχει η δική σου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο ζωηρό χρώμα! Ανέφερες και scones και τη φαντάζομαι ήδη αυτή τη νόστιμη μαρμελαδίτσα στην παρέα τουσ, τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραία μαρμελάδα Λίλα :)
    Μ αρέσει που φαίνονται τα κομμάτια του κερασιού και το χρώμα τέλειο.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά κάνεις και έχεις εμμονή! Είναι ένα υπέροχο φρούτο! Τέλεια η μαρμελάδα σου Λίλα μου! Φιλιά^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγώ, Λίλα μου, έχω με τις φράουλες εμμονή!! Πάντως η μαρμελάδα σου έγινε τέλεια και με πολύ ωραίο χρώμα!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Λίλα!! Αν και εγώ είμαι της φράουλας δε μπορώ να πω ότι δε με ξεσήκωσες!! Τα κεράσια είναι ωραίο και γλυκό φρούτο. Μου αρέσει το χρώμα της μαρμελάδας σου, μια φορά έχω φτιάξει και μου βγήκε ανοιχτό κόκκινο :))
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ μου αρέσει! Σήμερα κεράσει εσύ αύριο κεράσει εγώ! Χαχα φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!