Τετάρτη 10 Ιουνίου 2009

Παγωτό γιαούρτι με μούρα
Για να ξεκινήσω γλυκά, είπα να σας κεράσω κάτι
δροσερό ,πεντανόστιμο και το κυριότερο......μωβ
Υλικά:

  • 375 γραμμάρια γιαούρτι στραγγιστό (μπορείτε να βάλετε και light)

  • 100 γραμμάρια ζάχαρη άχνη

  • 100 ml κρέμα γάλακτος (εγώ έβαλα φυτική)

  • 1 κουταλάκι του γλυκού χυμό λεμόνι

  • 200 γραμμάρια μούρα, φράουλες ,κεράσια ή ότι φρούτο θέλετε
Εκτέλεση:
Πλένουμε και καθαρίζουμε τα μούρα από τα κοτσανάκια τους. Τα βάζουμε στο μπλέντερ με το χυμό λεμονιού και την άχνη και τα πολτοποιούμε . Σε ένα μπολ ανακατεύουμε το γιαούρτι με την κρέμα γάλακτος και όταν ομογενοποιηθούν αρχίζουμε και ρίχνουμε τα μούρα ανακατεύοντας.Αν έχετε παγωτομηχανή ρίχνετε το μείγμα μέσα και συνεχίζετε σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή. Αν δεν έχετε τότε κάθε 1 ώρα βγάζετε το μείγμα από την κατάψυξη και το χτυπάτε με το μίξερ.Όσες περισσότερες φορές το χτυπήσετε τόσο πιο αφράτο θα γίνει.
Tips:Στη φωτογραφία που βλέπετε έβαλα λιγότερα μούρα γιατί ήθελα να πετύχω μια λιλά απόχρωση.Αν θέλετε να μη βγεί πολυ σκούρο χτυπήστε την άχνη με το γιαούρτι και την κρέμα και προσθέστε λίγο λίγο τον πολτό μέχρι να πετύχετε το επιθυμητό χρώμα.
Καλή επιτυχία.
Λίλα

10 σχόλια:

  1. Aπίστευτο χρώμα το παγωτάκι σου!!!!
    Εχω φτιάξει ότι γεύση παγωτού μπορείς να φανταστείς, τα μούρα μου ... ξεφύγανε!!
    Φρέσκα ή κατεψυγμένα μούρα έβαλες??
    Καλή αρχή λοιπόν με δροσερό και γλυκό λιλά κέρασμα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλενά μου σε ευχαριστώ!Έβαλα φρέσκα μούρα από τη μουριά μας, αλλά φαντάζομαι οτι και με κατεψυγμένα το ίδιο νόστιμο θα γίνει.Είναι απίστευτα αρωματικό και δροσερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένα μπολάκι παρακαλώ να μου συνεφέρει την θερμοκρασία... καίιιιιιγομαιιιιιιιιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άμα για καλωσόρισμα κερνάς τέτοια πράγματα να περνάω τακτικά. Καλώς ήρθες στον χώρο και καλές αναρτήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...Και τρως ενα κιλό παγωτό ,με 100 θερμίδες μονο .Χαίρεται και το μάτι χρώμα .Φοβήθηκα οταν μου είπες φτιάχνω παγωτό με μούρα ,μην σου βγει εκείνο το παντζαρομωβ.Ευτυχώς η αισθητική σου έκανε θαύματα .
    Προχώρα τωρα στη γλυκόξινη σάλτσα με ρόδια και μούρα .
    Αφού έχεις τη μουριά στο σπίτι σου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ πόσο θα ήθελα να είχα μια μουριά (έστω και γνωστή μου, όχι δικιά μου). Το τι θα έκανα... Τέλειο αυτό που προτείνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. mama έβαλα μούρα στην κατάψυξη, όταν έρθεις θα σου φτιάξω μπόλικο να δροσιστείς
    Θοδωρή μου να έρχεσαι όποτε θέλεις.....πάντα θα σε κερνάω κάτι
    Ντίνα μου σ'ευχαριστώ....για όλα!Και γι αυτά που γράφεις και γι'αυτά που δεν γράφεις!
    kiki η μουριά είναι εύκολο δέντρο!Κι εμείς πριν 4 χρόνια φυτέψαμε μια με μαύρα μούρα και μια με άσπρα μούρα και αν τις δεις θηρία γίνανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς ήρθες στη ..γειτονιά μας, είναι φιλική, είναι χαρούμενη, εξυπηρετική σε τυχών βλάβες,νόστιμη γιατί όποια πόρτα κι αν χτυπήσεις θα βρείς κάτι στο ψυγείο ή το φούρνο, με χιούμορ γιατί λέμε και τα αστεία μας...γενικά αν έχεις τη καλή θέληση θα περάσεις καλά.Η συνταγή πολύ καλή τη κάνω με ανανά με μούρα δεν έχω δοκιμάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απίστευτο το χρώμα του. Μωβ σαν τα μωβ της Λίλας. Γεια στα χέρια σου. Βέβαια, δύσκολο να το δοκιμάσω μιας και δεν έχω μουριά. :( Θα αρκεστώ να το φαντασιώνομαι. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ότι πρέπει για το Καλοκαιράκι! Καλορίζικο το blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!