Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

Aυγά ποσέ σε θήκες muffins


Δεν προλαβαίνω, δεν προλαβαίνω!!!
Έχω κάνει μόνο 5 μπάνια και ο Ιούλης φεύγει. Έχω βάλει τις λιγότερες αναρτήσεις ever!!!!
Δεν έχω πιεί καφέ με τις φίλες μου χαλαρά................................τι σκ.....ά καλοκαίρι είναι αυτό????
Το μόνο που κάνω είναι δίαιτα......ή μάλλον καλύτερα διατροφή. Τα κιλά φεύγουν και είναι η πρώτη φορά από τις εκατομμύρια φορές που κάνω δίαιτα και δεν πεινάω, δεν νιώθω στέρηση και δεν ανυπομπνώ να φάω γλυκά!!! Μάλλον κάτι αλλάζει εδώ πέρα μου φαίνεται!!!
Αλλάζουμε θέμα.............δεν μου αρέσουν τα αυγά..........καθόλου και με κανέναν τρόπο!!!
Ελάχιστα τα τρώω ποσέ και αυτό μια φορά στις τόσες. Η δίαιτα ομως θέλει 2 αυγουλάκια την εβδομάδα.
Το πρωϊ ξεχάστε το αυγό...........................2 φορές το έφτιαξα και τις δυο έκανα το σκύλο ευτυχισμένο!!!
Ο καλός μου ο διαιτολόγος όμως μου το έβαλε για βράδυ μαζί με σαλατούλα.
Κι εδώ μπαίνει η σημερινλη συνταγή.......υπέροχα αυγά ποσέ στα μικροκύματα και στις θήκες των muffins.........ούτε κατσαρόλες ούτε τίποτα και κυρίως καμία πιθανότητα αποτυχίας!!!

Τip: Για να μην μας σκάσει ο κρόκος ή και το ασπράδι και πιτσιλιστεί ο φούρνος μπορούμς να σκεπάσουμε το αυγό με μεμβράνη διαφανή αφήνοντας όμως μια ακρούλα ανοιχτή για να παίρνει αέρα!!!!



YΛΙΚΑ
1 αυγό φρέσκο
1 θήκη σιλικόνης για muffins 
1 κουταλάκι γλυκού ελαιόλαδο
1 κουταλιά σούπας νερό

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Βάζουμε το λάδι και το νερό στη φόρμα σιλικόνης.
Σπάμε από πάνω το αυγό.
Τοποθετούμε στον φούρνο μικροκυμάτων στη μεσαία ταχύτητα για 3 λεπτά ή για όσο χρόνο χρειάζεται για να γίνει το αυγό όπως το θέλουμε...................νερουλό, σφιχτό, μελάτο!!!!

Ευκολάκι?????
Φιλάκια πολλά και κυρίως Λί Λά!!!!!!!!!!!






8 σχόλια:

  1. καλημερα καλη μου φιλη!
    καλη εβδομαδα να εχουμε!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα!!1 υπεροχη ιδεα και για μπουφε!! εντυπωσιακα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είδες που με τη διατροφή σου γίνεται κι ο σκύλος ευτυχισμένος; Γιατί δηλαδή; Αυτός δεν έχει ψυχή; Εμφανίσιμα τα αυγουλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ω ναι! Αυτό μου έρχεται Λίλα μου να πω βλέποντας τη φωτό! Και ναι πράγματι πολύ ωραία ιδέα γαι μπουφέ όπως λέει η φίλη παραπάνω. Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συνταγή ότι πρέπει για μένα που δεν το ‘χω καθόλου με τα αυγά ποσέ!
    Ευκολάκι και πολύ εμφανίσιμο μάλιστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτές οι μικρές τσαχπινιές είναι που με κάνουν να λατρεύω τη μαγειρική! Φυσικά πέρα από την απόλαυση της γεύσης! Καλό βράδυ Λίλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εχω διαβάσει οτι το αυγό (ο κροκος δλδ) σκαει και ειναι απο μια τις τροφές που δεν βάζουμε ολόκληρες στα μικροκύματα (μια αλλη είναι τα μανιτάρια) Το εχει δοκιμάσει κάποιος? εγω μόνο ομελέτα κανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φίλη μου έχεις δίκιο, διόρθωσα το κείμενο της συνταγής.
    Ιδανικά καλύπτουμε το αυγό με μεμβράνη διαφανή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!