Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Μανιτάρια πλευρώτους πικάντικα στο φούρνο


Μεζεδάκι νηστίσιμο και πολύ πικάντικο σας έχω, ιδανικός μεζές τώρα που ανοίγει ο καιρός και θέλουμε ουζάκια στον ήλιο!!!

ΥΛΙΚΑ
500 γραμμάρια μανιτάρια πλευρώτους
5 σκελίδες σκόρδο λιωμένες
ελαιόλαδο
χυμό από 1 λεμόνι
μια ή και δυο καυτερές πιπερίτσες





ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Με το χέρι μας κόβουμε τα μανιτάρια σε χοντρά κομμάτια.
Τα βάζουμε σε μια λεκάνη και τα περιχύνουμε με τα υπόλοιπα υλικά.
Τα βάζουμε στο ψυγείο για όσο περισσότερο χρόνο γίνεται (ιδανικά για ολόκληρη νύχτα).
Όταν μαριναριστούν τα απλώνουμε σε πυρέξ και τα ψήνουμε στους 200 βαθμούς για 10 λεπτά από την κάθε πλευρά!!!!
Τρώγονται και ζεστά και κρύα!!!!!!
Στην υγειά μας,
Φιλιά Λί  Λά!!!!!!


6 σχόλια:

  1. Λίλα καλημέρα! Έχουμε πλήρη ταύτιση στο συγκεκριμένο πιάτο καθώς είναι το αγαπημένο μου συνοδευτικό για πάσης φύσεως κρεατικά. Ειδικά τώρα που περνάω μία φάση δίαιτας, μέρα παρά μέρα αντί για σαλάτα τρώω μανιτάρια πλευρώτους στο φούρνο! Προτρέπω όποιον δεν τα έχει δοκιμάσει να το κάνει, είναι πεντανόστιμα με αυτό τον τρόπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα!! ποσο μ αρέσουν τα φρεσκα μανιτάρια και η συνταγη σου ειναι σουπερ! δεν τα εψω βαλει ετσι στο φουρνο συνηθως ψητα τα κανω αλλα θα δοκιμάσω και τη δικη σου εκδοχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ μου αρέσεουν τα μανιτάρια! Ωραίο μεζεδάκι!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα πλευρώτους είναι από τις αγαπημένες μου ποικιλίες μανιταριών! Το σκορδάκι τους πάει υπέροχα και για να είμαι ειλικρινής , όταν τα τρώω δεν νιώθω την ανάγκη να φάω κρέας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ααα!
    Τι ωραίο ευκολάκι!
    Και μου αρέσει ο πικάντικος χαρακτήρας του!
    Φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ λιγουρεύτηκα τα μανιτάρια σου, Λίλα μου!!! Νοστιμότατα!!! Καλή εβδομάδα, φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!