Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Κέικ με τρούφα μέσα έξω

Ένα κέκ.......μα τι κέικ.......με τα κλασικά υλικά αλλά με μια πινελιά ζουμερή και άκρως απολαυστική!!!!!

ΥΛΙΚΑ
2 κούπες ζάχαρη
250 γραμμάρια μαργαρίνη ή 125 γραμμάρια βούτυροκο
4 αυγά
1 κούπα γιαούρτι στραγγιστό ή 1 κούπα γάλα
500 γραμμάρια αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
βανίλια ή ξύσμα από πορτοκάλι
1 κούπα τρούφα καλής ποιότητας



Για την επικάλυψη
Λιωμένη κουβερτούρα, ή πραλίνα φουντουκιού, ή μαρμελάδα
Τρούφα



EKTEΛΕΣΗ

Χτυπάμε το βούτυρο με τη ζάχαρη μέχρι να αφρατέψει το μίγμα και να ασπρίσει!!!
Προσθέτουμε ένα ένα τα αυγά συνεχίζοντας το χτύπημα.
Προσθέτουμε το ξύσμα ή τις βανίλιες και αρχίζουμε να ρίχνουμε εναλλάξ το γιαούρτι με το αλεύρι.
Όταν τελειώσουν τα υλικά αδειάζουμε το μείγμα σε καλά βουτυρωμένη και αλευρωμένη ελαφρά φόρμα. Παίρνουμε την τρούφα, την αδειάζουμε στο μείγμα και με κουτάλι ανακατεύουμε να απλωθεί καλά!!!
Ψήνουμε σε προθερμασμένο στους 180 βαθμούς φούρνο για περίπου 50 λεπτά.



Όταν το βγάλουμε από το φούρνο το γλασάρουμε με λιωμένη κουβερτούρα ή πραλίνα φουντουκιού και το πασπαλίζουμε με μπόλικη τρούφα.






10 σχόλια:

  1. Αχ να το είχα σήμερα το πρωί αυτό κοπέλα μου με τον καφεδάκο μου!! Και αυτή η τρούφα θεϊκή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω πω, σοκολατένια οπτασία είναι αυτό το κέικ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ετσι μπράβο, μεσα-έξω.. δεν θέλω τσιγκουνιες χα χα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχω καμία απολύτως αμφιβολία ότι αυτό το κέικ θα το λατρέψουμε μαζί με τη μικρή κυρία. Είναι απολύτως του γούστου μου, λαχταριστό και σοκολατένιο όσο πρέπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νομίζω ότι έφτιαξες το αγαπημένο μου κέικ! Έτσι πρέπει να είναι τα κέικ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος11/3/14 00:12

    Τώρα τι να σου πω Λιλάκι μου... και μόνο που το βλέπω αυτό το υπέροχο κέικ υποφέρω! Φιλιά!

    www.foodaki.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μέσα και έξω τρούφα! Ότι το καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ θα ήθελα να είχα μερικά κομμάτια με τον καφέ μου..(πού να φτάσει ένα..) Φιλάκια, καλή σου μέρα Λίλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ζηλευτό! Θα το φτιάξω σήμερα!
    Καλή σας μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!
      Καλή επιτυχία!!!

      Διαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!