Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

Τυρόπιτα με μπεσαμέλ και μπέικον

Είναι αυτά τα απογεύματα που απολαμβάνεις το καφεδάκι σου στον καναπέ του σαλονιού, βλέπεις από το παράθυρο τα αγόρια σου (σύζυγο και γιο)  να φεύγουν και είναι τόσο ωραίο συναίσθημα αυτό το φτερούγισμα αγάπης που νιώθεις που θες όταν γυρίσουν να τους περιμένεις με μια έκπληξη, με κάτι που θα τους κάνει να κάτσουν χαρούμενους γύρω από το τραπέζι της κουζίνας και με την αδημονία στα πρόσωπα ζωγραφισμένη να αρχίσουν να κοπανάνε τα πιρούνια στο τραπέζι............ναι εμένα έτσι κάνουν και μου αρέσει πολύ, όπως μου αρέσει το ρουθούνισμα που κάνει ό άντρας μου όταν μπαίνει σπίτι και ρωτάει....τι μυρίζει???
Αχ!!! μην ανησυχείτε, καλά είμαι!!! Απλώς περνάω πάλι τη φάση, ρομαντισμός - οικογένεια - αγαπώ τη ζωή!!! Είναι και η βροχή που πέφτει έξω, λίγο η μελαγχολία του Νοέμβρη.......αχ!!!!!!!!!!
Τι έλεγα??? Α ναι.............πίνεις τον καφέ βιαστικά και πας κουζίνα........έχεις μια σφολιάτα στην κατάψυξη και την βγάζεις.....ανοίγεις το ψυγείο και βάζοντας ως πρώτο συστατικό την αγάπη..........δημιουργείς!!!!!!!!!!!

ΥΛΙΚΑ
1 πακέτο (2 φύλλα) σφολιάτα
3 κούπες γάλα
1 κούπα αλεύρι
250 γραμμάρια μπέικον ψιλοκομμένο
2 κούπες τριμμένα τυριά διάφορα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε κατσαρόλα βάζουμε το γάλα κρύο μαζί με το αλεύρι και το ανακατεύουμε γρήγορα με αυγοδάρτη να διαλυθεί. Βάζουμε την κατσαρόλα σε μέτρια φωτιά και ανακατεύοντας συνεχώς περιμένουμε να πήξει η κρέμα.
Κατεβάζουμε από τη φωτιά και ρίχνουμε μέσα το μπέικον ψιλοκομμένο και τα τυριά.
Ανακατεύουμε να ενσωματωθούν με την κρέμα καλά!!!



Στρώνουμε σε ταψί το ένα φύλλο σφολιάτας.
Αδειάζουμε μέσα την κρέμα.
Από πάνω βάζουμε το άλλο φύλλο!!
Ψήνουμε στους 180 βαθμούς για 40 περίπου λεπτά και μέχρι να ροδίσει καλά!!!
Τips
Όσο είναι καυτή η κρέμα είναι ρευστή. Αφήνουμε λίγο να κρυώσει και μετά κόβουμε σε κομμάτια!!!
H μπεσαμέλ είναι πολύ απλή για να γίνει πιο ελαφριά η πίτα. Αν θέλετε προσθέτετε αυγά και βούτυρο
Αλάτι δεν έβαλα γιατί το μπέικον και τα τυριά είναι από μόνα τους αλμυρά.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Λίλα



18 σχόλια:

  1. Μια χαρά σε βρίσκω :)
    Πολύ ωραία η πίτα σου!
    Αν θέλεις σου έχουμε βραβείο και παιχνίδι να παίξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Maria μου ευχαριστώ κι έρχομαι για το παιχνιδάκι!!!!

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος14/11/13 11:51

    Λιλάκι μου καλημέρα! Πολύ ωραία η πιτούλα αυτή! Προσωπικά μου αρέσει η μπεσαμέλ μέσα στην πίτα, την κάνει πιο πλούσια και "γεμάτη". Ιδανική η συνταγή σου για όλες τις ώρες! Το Foodaki σου στέλνει φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια χαρά είσαι η αξία της οικογένεια είναι πάντα πάνω από όλα.
    Εγώ θα ήθελα τώρα ένα κομμάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξανθή μου έτσι όπως τα λες, οικογένεια πρώτα και πάντα!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Σε βρίσκω εξαιρετική, Λίλα μου! Να είσαι καλά και χαίρεσαι αυτούς που αγαπάς!
    Η πιτούλα φαίνεται λαχταριστή και πολύ θα ήθελα ένα κομματάκι!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρέσει πολύ η μπεσαμέλ στις τυρόπιτες! Δίνει αφράτη ηφή και πλούσια γεύση!!!!
    Το δε μπέικον την ενισχύει κατά πολύ!!!!

    Πέτυχες διάνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρέσουν οι ρομαντισμοί και οι γλυκιές σκέψεις, όπως μου αρέσει και η πιτούλα σου !!!!! Παίρνω τη μεριδούλα μου γιατί τώρα είναι μια ώρα δύσκολη !!!! χιχιχ

    σε φιλώ πολύ πολύ και καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ είπαμε Μαριώ μου, πρώτα η οικογένεια και μετά όλα τ' άλλα!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Πόσο μου αρέσει αυτή η ρομαντική φάση που περνάς και πόσο τυχεροί είναι οι άντρες του σπιτιού που τους περιποιείσαι έτσι! Έτσι να είστε πάντα!
    Αν περίσσεψε πίτα, εννοείται ότι θέλω! Φαίνεται υπέροχη!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου είμαστε όλοι τυχεροί σε αυτό το σπιτικό επειδή έχουμε ο ένας τον άλλον!!!!!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Λίλα! Το ξέρω αυτό το ρομαντικό συναίσθημα και είναι πολύ όμορφο να υπάρχει ακόμα!
    Η πιτούλα σου εύκολη και νοστιμότατη!
    Φαντάζομαι χαρά που θα έκαναν μπαμπάς και γιος όταν άνοιξαν την πόρτα και τους πήρε η μυρωδιά :)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιόνη μου είμαι σίγουρη οτι με καταλαβαίνεις, φιλάκια πολλά!!!!!!!!

      Διαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!