Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Rakito Coctail


Τον τελευταίο καιρό προσπαθώ να ανεβάζω συνταγές που έχουν υλικά της εποχής, ελληνικά και αρκετά οικονομικά. Θεωρώ οτι μέσα στην κρίση θα βγει προς τα έξω ο πλούτος υλικών της ελληνικής γης και θα επιστρέψουμε σε αξίες και γεύσεις άλλων εποχών.
Το να χρησιμοποιούμε βέβαια τέτοια υλικά δεν σημαίνει οτι στερούμαστε φαντασίας και γεύσης. Το αντίθετο θα έλεγα. Μια χωριάτικη σαλάτα με καλά υλικά και ακόμη καλύτερο ελαιόλαδο είναι σαφέστατα γκουρμέ και απείρως πιο νόστιμη από μια σαλάτα ξενόφερτη.
Φυσικά αυτή είναι η γνώμη μου, αυτό επίσης είναι το δικό μου blog οπότε μπορώ να τα γράψω!!!
Στα πλαίσια λοιπόν αυτής της Λί Λά λογικής και κάνοντας διάφορες δοκιμές σας παραθέτω μια παραλλαγή του γνωστού σε όλους Mojito που δεν είναι απλώς ισάξια, είναι πολύ πολύ καλύτερη.

ΥΛΙΚΑ
10 φύλλα μέντας
χυμό από μισό λεμόνι
2 κουταλάκια γλυκού ζάχαρη
1 σφηνάκι Ρακή
σόδα


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε ψηλό ποτήρι βάζουμε τη μέντα, τη ζάχαρη και το λεμόνι και τα χτυπάμε αλύπητα με το ξύλινο γουδί για να βγάλει τα έλαια η μέντα και να λιώσει η ζάχαρη.
Ρίχνουμε μέσα στο ποτήρι θρυμματισμένο πάγο και προσθέτουμε τη ρακή.
Ανακατεύουμε καλά και συμπληρώνουμε με σόδα ή ανθρακούχο νερό.
Αν το θέλετε πιο βαρύ βάζετε περισσότερη ρακή.
Με την ίδια λογική φυσικά αν βάλετε τσίπουρο έχετε το γνωστό ΤΣΙΠΟΥΡΙΤΟ.......όπως λέει και ο Δύσπιστος. 

Εννοείται οτι αντί μέντας μπορείτε να βάλετε δυόσμο!!!!!!!!!!!!!!


20 σχόλια:

  1. Τέρμα πια τα ξενόφερτα!!!!
    Επικροτώ και χειροκροτώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σαν Κρητικιά σε αποθεώνω για την ιδέα , αχαχαχαχαχα.
    Αν και η μέντα με τη ρακή δεν μου κολλάει , αλλά ας το δοκιμάσουμε δε χάνουμε τίποτα :)
    Πειράζει όμως που η ρακή μου αρέσει παγωμένη και σκέτη περισσότερο?Κοπιάστε να κεράσω ;-)
    Φιλάρες Λιλάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η τέλεια Ελληνική επιλογή για τα καλοκαιρινά βράδια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γενικά δεν το έχω με τα ποτά, αλλά αυτό μου κανει πολύ ωραίο (άσε που έχει και λεμόνι και τη μεντούλα του). Πόσο μπορεί να με ενοχλήσει λίγη ρακή? Δροσιστικότατο και ωραίο. Κάπου πρέπει να έχω κρυμμένη λίγη ρακή που μου είχαν φέρει. Πάει για το ΣΚ!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ, αυτός ο Δύσπιστος! Έλεγα άντε βρες τώρα ρακή αλλά ..... λέω να το δοκιμάσω με τσίπουρο που έχω και δεν το έχω πιει ποτέ έτσι σκέτο.
    Θα σε ενημερώσω, Λιλούκο μου!!!! όταν θα βρεθώ στους Α.Α. χα χα
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μ' αρέσει το όνομα που του έδωσες! Ρακίτο!
    Στην υγειά μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρακή ρακή θέλω και δυόσμο, αχ Παναγία μου, να πιω και να μεθύσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το βρίσκω ελαφρύ!
    Λες να γίνω "ντίρλα';

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και μετά γίνεσαι "ντίρλα" που λέει και η γιαγιά Αντιγόνη :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ μου αρέσει το Rakito!
    Εννοείται ότι προτιμούμε ελληνικά προϊόντα Λίλα μου!
    Και η ρακή είναι πάντα αγαπημένη και καλοδεχούμενη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α, ρε Λίλα, με τα ωραία σου! Η Ελλάδα στο ποτήρι σου! Σούπερ το εναλλακτικό κοκτέιλ! Μπράβο!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ένα τσιπουρίτο παρακαλώ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα!!!Συμφωνώ για τα υλικά εποχής. Και πιο προσιτά είναι και πιο εύγευστα.Πολύ καλή ιδέα φαίνεται αυτό το κοκτέηλ. Θα το δοκιμάσω μιας και έχω εύκαιρα όλα τα υλικά και μ' αρέσει πολύ η ρακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δυνατή παραλλαγή του κλασικού και αγαπημένου κοκτέηλ! Θα δοκιμαστεί το σκ με φίλους στο μπαλκόνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δροσερό και ελληνικό! Συμφωνώ και επαυξάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι ωραίο ποτάκι!Δροσερό και με πολύ ωραία υλικά!
    Με την ευκαιρία,έχω διαγωνισμό με δώρο εκπτωτικά κουπόνια και γυαλιά ηλίου ή οράσεως!Αν σε ενδιαφέρει μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ
    http://handmade-by-spyridoula.blogspot.gr/2013/06/firmoo-glasses-giveaway-international.html
    Φιλάκια πολλά και να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!