Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Κομπόστα μήλο - ανανάς




Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε.
Ο Φλεβάρης είναι ο τελευταίος μήνας του χειμώνα και αυτό σημαίνει οτι σιγά σιγά έρχεται η Άνοιξη. 
Και μόνο που το σκέφτομαι μου φτιάχνει το κέφι.
Σήμερα σας προτείνω μια πανεύκολη συνταγή που προέκυψε όταν με πήραν φίλες τηλέφωνο για να έρθουν για καφέ. Γλυκό στο σπίτι δεν είχα αλλά ούτε και πολύ χρόνο. Ανοίγοντας το ντουλάπι βρήκα μια μεγάλη κονσέρβα ανανά, στο καλάθι υπήρχαν μήλα και τότε γεννήθηκε η ιδέα.
Το αποτέλεσμα με δικαίωσε και σας το προτείνω ανεπιφύλακτα.

ΥΛΙΚΑ
1 μεγάλη κονσέρβα ανανά κομπόστα
3 μήλα
2 ξυλάκια κανέλας
2-3 αστεροειδείς γλυκάνισους
1 κούπα ζάχαρη
1 1/2 κούπες νερό



ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Καθαρίζουμε τα μήλα και τα κόβουμε σε τέταρτα.
Σε κατσαρόλα βάζουμε το νερό με τη ζάχαρη και το ζουμί από την κονσέρβα ανανά.
Μόλις πάρει βράση ρίχνουμε μέσα τα μήλα και αφήνουμε να βράσουν μέχρι να τρυπιούνται με ένα πιρούνι. Χρόνο δεν σας δίνω γιατί εξαρτάται από το είδος του μήλου.
Ρίχνουμε τότε μέσα τις ροδέλες ανανά κομμένες στα 4, την κανέλα και τον γλυκάνισο. Βράζουμε για 10 περίπου λεπτά ή μέχρι να αρχίσει το σιρόπι να δένει πάρα πολύ ελαφρά. Τότε στίβουμε μέσα μισό μικρό λεμόνι και σβήνουμε τη φωτιά.
Αφήνουμε να κρυώσει και σερβίρουμε σε μπολ.
Οι φίλες μου ενθουσιάστηκαν, ελπίζω το ίδιο να συμβεί και σε σας!!!




35 σχόλια:

  1. Αν και δεν είμαι της κομπόστας, σίγουρα θα είναι νόστιμο. Φτιάχνω με παρόμοιο τρόπο αχλάδια, προσθέτοντας κρασί μέσα κατά το βρασμό. Όνειρο γίνονται, φτιάχνω κι ενα κραμπλ με φουντούκια και σερβίρω με παγωτό. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι μου και με το κρασί θα είναι σούπερ!!!

      Διαγραφή
  2. Πιάσε μια διπλή μερίδα, θα φέρω εγώ ένα ωραίο γιαουρτάκι. Και θα κάνω "πάρτυ" με κομπόστα και γιαούρτι Λίλα μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πηνελόπη μου και διπλή και τριπλή μερίδα!!!

      Διαγραφή
  3. αααχ στείλε και από εδώ λίγο!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτική ιδέα! Έγραψες Λίλα μου! Αυτό θα πει δημιουργικότητα όταν δεν έχεις πολύ χρόνο στη διάθεσή σου! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!

      Διαγραφή
  5. Μερικές φορές που θέλουμε ένα ελαφρύ επιδόρπιο για μετά το γεύμα, ή ναι και για παρέα σε ελληνικό καφέ, μια τέτοια κομπόστα είναι ωραιότατη! Μου αρέσει ο αστεροειδής γλυκάνισος, θα δίνει εξαίσιο άρωμα και νομίζω πως πάει πολύ με τον ανανά!
    Καλή βδομάδα Λίλα, καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκοτεινούλα μου έτσι όπως τα λες είναι!!! Σε ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  6. ¨Ατρευω ανανα και σε γλυκα και σε κομποστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ασυνήθιστος συνδυασμός, αλλά σίγουρα γευστικός και έξτρα αρωματικός! Αυτό θα πει να είσαι δημιουργικός άνθρωπος! Φιλιά πολλά Λίλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφα που θα έδεσαν οι γεύσεις μεταξύ τους!
    Και ο ανανάς θα έδωσε έξτρα νοστιμιά!!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λίλα μου τέλεια ιδέα, μέχρι εδώ έφτασε το άρωμα!!!!Μπράβο!!!
    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φτιάχνω πολύ συχνά μήλο κομπόστα (λίγο πριν χαλάσουν τα φρούτα),την επόμενη φορά θα προσθέσω και ανανά που αρέσει σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι μου περιμένω εντυπώσεις.....φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  11. Τι ωραία που τα μαγείρεψες!
    Μπράβο Λιλάκι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και πανεύκολη και διαίτης και εμφανίσιμη! Μου αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαγγελιώ μου και τα εύκολα χρειάζονται κάποιες φορές που δεν παίρνουμε ανάσα!!!!

      Διαγραφή
  13. Αγαπω κομπόστα!! Πολυ ωραια ιδεα ο συνδυασμός που έκανες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ νόστιμη φαίνεται και θα είναι και πολύ αρωματική φαντάζομαι,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μμμμμμ ώραίο ακούγεται, κομπόστα μήλο δεν έχω ξαναδοκιμάσει!
    συμφωνώ απόλυτα για τον Φλεβάρη (είναι και κουτσός, μια χαρά!)
    καλημέρες και φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ενδιαφέρον συνδυασμός,θα δοκιμαστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πρέπει να είναι φανταστική η κομπόστα σου!!! Μόνο ροδάκινο έχω δοκιμάσει αλλά πιστεύω η δικιά σου θα είναι άλλο πράγμα!!!
    Καλό βράδυ!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανεύκολη και μυρωδάτη κομπόστα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. I like!
    Κι εμένα μου αρέσει που τελειώνει ο χειμώνας! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ενδιαφέρουσα συνταγή, πολύ πρωτότυπο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!