Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Mochaccino cupcakes


Νόστιμα και αρωματικά κεκάκια ιδανικά για το καφεδάκι μας!

ΥΛΙΚΑ
200 γραμμάρια βούτυρο ή μαργαρίνη
3 αυγά
1 και 3/4 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κούπα σκόνη κακάο
1 κουταλάκι γλυκού σόδα
3/4  κουταλάκι γλυκού baking powder
1/2  κουταλάκι γλυκού αλάτι
1 κούπα γάλα
1/2 κούπα κρύο δυνατό καφέ
2 κούπες ζάχαρη
2 βανίλιες
1 κούπα σταγόνες σοκολάτας

Για το γλάσσο
1/3 κούπας βούτυρο ή μαργαρίνη
4 κούπες άχνη ζάχαρη
3 κουταλιές σούπας κρύο δυνατό καφέ
1 βανίλια

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Χτυπάμε το βούτυρο με τη ζάχαρη να αφρατέψουν και μετά ρίχνουμε ένα ένα τα αυγά συνεχίζοντας το χτύπημα.
Σε λεκανάκι κοσκινίζουμε το αλεύρι μαζί με το κακάο, τη σόδα, το baking και τη βανίλια. 
Στο μείγμα των αυγών ρίχνουμε το γάλα και το μισό μείγμα του αλευριού, χτυπώντας πάντα με το μίξερ.
Αδειάζουμε μέσα τον καφέ και το υπόλοιπο αλεύρι, ανακατεύουμε καλά και αδειάζουμε σε καλά βουτυρωμένες θήκες για muffins. 
Ψήνουμε σε προθερμασμένο στους 170 βαθμούς φούρνο για περίπου 30 λεπτά, κάνουμε και τη δοκιμή με την οδοντογλυφίδα και αν βγει καθαρή τα βγάζουμε από το φούρνο.
 Τα αφήνουμε να κρυώσουν σε σχάρα.

Στο μεταξύ χτυπάμε το βούτυρο να αφρατέψει και συμπληρώνουμε σιγά σιγά την άχνη ζάχαρη εναλλάξ με τον καφέ!
Βάζουμε στο ψυγείο να σφίξει και μόλις κρυώσουν τα κεκάκια τα γλασσάρουμε.




15 σχόλια:

  1. Κεκάκια με άρωμα καφέ, καθόλου δεν θα σε προσβάλλω!!
    Αν μου χεις και ένα μοκατσίνο από δίπλα, θα διπλοευχαριστηθώ!
    Αν έρθεις να τον πιούμε και παρέα, θα τριπλοευχαριστηθώ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για τον καφέ θα έρθω εγώ ..... προσέχω την δίαιτα μου..... Μόνο 2-3 θα πάρω για να μην σε προσβάλω που λέει και Έλενα.
    Φιλάκια
    Τα λέμε αύριο με το καλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα!!!! Νοστιμότατα είναι!!!! Γειά στα χέρια σου Λίλα!!!! Κερνάς;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχα!!!! Νοστιμότατα είναι!!!! Γειά στα χέρια σου Λίλα!!!! Κερνάς;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μ' αρέσει πολύ και το όνομα mochaccino και το άρωμα του καφέ στα γλυκά. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λατρευω λατρευω!τα ραντίζω και με ουίσκι σε τρελλή διάθεση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λίλα μου έχω φτιάξει παρόμοια κεκάκια οπότε μπορώ να επιβεβαιώσω ότι είναι πραγματικά απίθανα!
    Ειδικά σε όσους αρέσει η σοκολάτα και ο καφές -και νομίζω ότι είμαστε πολύ- θα τα ευχαριστηθούν!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λίλα μου να σου πω έχω λαχταρήσει ενα γλυκάκι με καφέ γιατι λόγω του μικρού δεν τα φτιάχνω. Υπέροχα τα κεκάκια σου.΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. λατρεύω οτι έχει καφέ...
    και η συνταγή σου,όπως πάντα εγγυημένη...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αρωματικά, γευστικά, ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!
    Πότε παραλαμβάνω ;)
    Πολλά φιλιά
    Καλό βράδυ Λίλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λίλα μου πάρα πολύ ωραία και αρωματικά τα κεκάκια σου!Θα τα τιμήσουμε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λίλα ο καφές στα γλυκά μου αρέσει πολύ. Αν συνοδεύονται και από ένα φλυτζάνι ζεστό καφέ τέλειος συνδυασμός.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εξαιρετικός συνδυασμός, γλυκό και καφές! Μου αρέσει πολύ.
    Φιλιά, καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα. Ελπίζω να μην σε πειράζει που έκανα μια αναφορά στα mocaccino σου στην mafia.
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!