Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

ΚΕΚΑΚΙΑ ΓΕΜΙΣΤΑ ΜΕ ΜΠΑΡΕΣ ΚΑΡΑΜΕΛΑΣ

Τα ωραιότερα, τα γευστικότερα, τα πιο υπέροχα κεκάκια που έχω φτιάξει μέχρι τώρα!

ΥΛΙΚΑ
1 + 3/4 κούπας αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1/2 κούπας καστανή ζάχαρη
1/3 κούπας λευκή ζάχαρη
2 κουταλάκια γλυκού baking powder
2/3 κούπας γάλα
2 αυγά
150 γραμμάρια βούτυρο ή μαργαρίνη
λίγη βανίλια
4 μπάρες καραμέλας τύπου MARS
 ΓΙΑ ΤΟ ΓΛΑΣΟ
1/3 κούπας βούτυρο
1/3 κούπας καστανή ζάχαρη
3 κουταλιές σούπας γάλα
1 έως 1 1/2 κούπες άχνη ζάχαρη

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΚΑΚΙΑ
Λιώνουμε το βούτυρο με τις ζάχαρες σε κατσαρολάκι με προσοχή να μην καούν.
Αδειάζουμε το μίγμα σε λεκάνη και χτυπώντας με το μίξερ ρίχνουμε ένα ένα τα αυγά. Εναλλάξ ρίχνουμε το γάλα με το αλεύρι αφού ανακατέψουμε μέσα σε αυτό το baking.
Αδειάζουμε σε θήκες για muffins αφού πρώτα τις αλείψουμε με βούτυρο ή τις έχουμε καλύψει με χάρτινες θηκούλες.
Κόβουμε κάθε μπάρα σε 3 κομμάτια και βάζουμε 1 σε κάθε θηκούλα.



Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για περίπου 25 λεπτά, κάνουμε τη δοκιμούλα με μια ξύλινη φουρκετούλα και αν βγεί καθαρή τότε τα κεκάκια μας είναι έτοιμα.
Τα βγάζουμε από το φούρνο και τα αφήνουμε να κρυώσουν καλά.

ΓΛΑΣΟ
Σε κατσαρόλα βάζουμε το βούτυρο με την ζάχαρη και το βράζουμε σε μέτρια φωτιά μέχρι να καραμελώσει. Το καταλαβαίνουμε οτι είναι έτοιμο όταν αρχίσει να κάνει φουσκάλες και να ανοίγουν τρυπούλες στην επιφάνεια.
Το κατεβάζουμε από τη φωτιά και όταν κρυώσει αρκετά ρίχνουμε το γάλα και την άχνη χτυπώντας με το μίξερ μέχρι να ομογενοποιηθεί το μίγμα.
Αλείφουμε τα κεκάκια με μια γενναία ποσότητα γλάσου και το υπόλοιπο το τρώμε με το κουτάλι.....τόσο ωραίο είναι.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!




24 σχόλια:

  1. Είμαι πολύ περίεργη να δω πως στο καλό είναι αυτά τα μάφινς. Μπάρα καραμέλας τύπου Μάρς??? Μου έχουν εξάψει το ενδιαφέρον. Δεν μπορώ ούτε καν να προσεγγύσω τη γεύση τους... και είναι η πρώτη φορά που ακούω κάτι τέτοιο.
    Βρε Λίλα, δεν μας έκοψες ένα να δούμε πως είναι στην τομή του. Να δούμε βρε παιδί μου πως είναι στο κέντρο του μπας και φανταστούμε τη γεύση...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μμμμμμ! Τα φαντάζομαι εντελώς καραμελοσο-κολαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΕΛΕΙΑ......ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΑΓΑΠΗ ΜΕΓΑΛΗ!!!Μμπορώ να έχω όλο το ταψί;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πωπω τέλειο τι μας κάνεις!!!Κόλασηηηηη!Καραμέλα σοκολάτα αχτύπητος συνδυασμός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλά να πάθω για να μάθω να μπαίνω τέτοια ώρα...
    όλα τα λοιπά τα έχω...για τις μπάρες πρέπει να τρέχω...και βρέχει...
    και δεν έχω και περγαμόντο...
    ας φάω μιά κουταλιά μέλι να μου περάσει...
    κακούργα...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πραγματικά αυτά τα κεκάκια είναι αμαρτωλα και μονο στην όψη...κλαψ πόσο θα τα ήθελα τώρα μπροστά μου 3-4 έτσι για το καλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλεια!!! Τα αγάπησα με το που τα είδα!!! Θα δοκιμαστούν!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ξέρεις τι μου κάνεις τώρα?? Τις μαρς τις τσακίζω....κανονικότατα!! Πωπω, πως θα λιώνει μες το μάφιν.......η καραμέλα...και θα δαγκώνεις...και ....τώρα εγώ τι να κανω που δεν έχω???
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θέλω να τραγουδήσω το παιδικό άσμα "πόσο μ' αρέσουν οι καραμελίτσες", μασουλώντας ένα γεμιστό μαφινάκι με Mars (κακούργα... κακούργα... με διέλυσες βραδιάτικα, και δεν μας έχει μείνει και κανένα γλυκό, τα φάγαμε όλα:P)
    Φιλιάαααα!!! Και καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ πρωτότυπο, μπράβο Λίλα! Φαντάζομαι θα είναι καταπληκτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εξαιρετική ιδέα Λίλα!Φαντάζομαι ότι είναι πολύ νόστιμα και χωρίς γλάσο, τώρα όμως που τα είδα στολισμένα,πως ν'αντισταθώ???ΧΟΧΟΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μ' αρέσουν οι εκπλήξεις, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για μπουκίτσες με καραμέλα και σοκολάτα που έχουν κρυφτεί μέσα σε λαχταριστά κεκάκια! Έβαλες και το γλάσο για να μας αποτελειώσεις! Φιλιά, καλή μέρα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φανταστική ιδέα Λίλα. Ήδη μου τρέχουν τα σάλια. Θα τα δοκιμάσω οπωσδήποτε. Τι μου κάνεις με βάζεις σε πειρασμό, μεγάλο πειρασμό. Καλή συνέχεα. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λίλα μου,
    αφού λες ότι ήταν τα γευστικότερα, πρέπει όπωσδήποτε να τα δοκιμάσουμε!
    Μπάρες καραμέλας Μαρς μπορούν να αντικατασταθούν από σκέτες καραμέλες ή Σνίκερς πχ;
    πω πω,πραγματικά φαίνονται τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλε τι αμαρτωλη συνταγη ειναι αυτη Σαρακοστιατικα? Θα σε μαλωσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλά έχω πάθει!!μια υπογλυκαιμία!! θα τα δοκιμάσω αύριο κιόλας, φοβάμαι μην μου ξεφύγουν.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κόλασηηηη! Το αντιγράφω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η κόρη τρελαίνεται για τέτοιες γεύσεις άμα της το δείξω θα θέλει να της τα φτιάξω εδώ και τώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα Λίλα μου, σε περιμένει νέο παιχνίδι στο blog μου!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καταπληκτικα πρεπει να ειναι! Ολα τα συστατικα αγαπημενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. την κανω την σνταγη ν σ πω αν μ αρεσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μιας και ο καιρός είναι μόνον για το σπίτι, αν θελήσεις να "παίξεις" λίγο Λίλα μου, μια πρόσκληση για παιχνίδι σε περιμένει στο blog μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ουάου!!!!! Απίθανα φαίνονται Λιλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!