Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΦΙΛΕΤΟ ΣΕ ΚΡΟΥΣΤΑ ΠΑΡΜΕΖΑΝΑΣ

Εύκολη συνταγή για σήμερα, δροσερή, νόστιμη και πολύ καλοκαιρινή!!!

ΥΛΙΚΑ
1 κιλό φιλέτο από στήθος κοτόπουλο ή γαλοπούλα
2 ασπράδια αυγών
250 γραμμάρια τριμμένη παρμεζάνα
2 σκελίδες σκόρδο
αλάτι, πιπέρι
ελαιόλαδο

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε πυρεξάκι βάζουμε τα κομμένα φιλέτα και τα αλατοπιπερώνουμε.
Τα περιχύνουμε με ελάχιστο ελαιόλαδο, ψιλοκόβουμε από πάνω και το σκορδάκι και τα βάζουμε για καμιά ωρίτσα στο ψυγείο.


Τα βγάζουμε από το ψυγείο. Σε λεκανάκι χτυπάμε τα ασπράδια να διαλυθούν και να αφρατέψουν.
Βουτάμε ένα ένα τα φιλέτα στο ασπράδι του αυγού.

Το τινάζουμε ελαφρά και μετά το βουτάμε στην τριμμένη παρμεζάνα.


Στρώνουμε με λαδόκολλα ένα ταψάκι και βάζουμε τα φιλέτα μέσα.
Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180-200 βαθμούς και ψήνουμε τα φιλέτα για 10-12 λεπτά από κάθε πλευρά. Μόλις ροδίσει η παρμεζάνα τα τρυπάμε ελαφρά, αν δεν βγάλουν υγρά τότε είναι έτοιμα. Μην τα παραψήσετε και στεγνώσουν. Τα σερβίρουμε με βραστά λαχανικά σαλάτα.
ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!


23 σχόλια:

  1. Τι έφτιαξες πάλι θεά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εεεεεερχομαι !!!!! αγαπημένο φαγάκι !! εσύ βάζεις το γεύμα και εγώ θα φέρω το γλυκό !!!!!!!χιχιχι!!

    φιλια κουκλίτσα μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραιότατο και ελαφρύ!
    Αντί για ολόκληρο αβγό ασπράδι και αντί για τηγάνι φούρνο, πιο υγιεινό αλλά σίγουρα όχι λιγότερο νόστιμο!
    Καλό μεσημέρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλό. Θα το φτιάξω με φιλέτο γαλοπούλας που τώρα τελευταία το τιμούμε αρκετά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟ, ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λουλού,τους το φτιαξα το Σάββατο που χαρτοπαίζαμε όπως μου το είπες στο τηλ....
    στο πιτς φυτίλι και ακόμα και ο άντρας της Εμμανουέλας που είναι γεροπαράξενος κόντεψε να μας αφήσει νηστικούς...πανόστιμο αι πανεύκολο...
    φιλιά πολλά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο θα ήθελα να το δοκιμάσω χαρτοπαίζοντας με την Βιβή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραίο και αγαπημένο φαγητό!!!μέχρι σήμερα που το εφτιαχνα πανέ στο φούρνο εβαζα γιαουρτι , τώρα που βλέπω τα ασπράδια, μου αρέσει περισσότερο!!!Το κατέγραψα ηδη...
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με κάνεις να αναθεωρήσω για το πανέ μου, θα εφαρμοστεί πάραυτα!
    Σμουατς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειρήνη14/7/11 09:57

    Από τα πολύ αγαπημένα μου! Ζουμερό και τραγανό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ερχομαι κι εγώ μαζί με την Μαρία!
    Αφού θα βάλει αυτή το γλυκό, θα φέρω κανένα παγωτάκι ή κανένα λικεράκι!
    Φιλιάααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος16/7/11 13:42

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΑ ΛΙΛΑ.ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ EMAIL ΑΛΛΑ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ.ΘΑ ΞΑΝΑΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΑΥΡΙΟ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,κατερινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αυτά τα έυκολονόστιμα είναι τα αγαπημένα μου
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς σε βρήκα!!!
    Το έφτιαξαααα!!!!
    Καταπληκτικό και πεντανόστιμο!!!

    Να είσαι καλά!!!

    Τις χορτασμένες καληνύχτες μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Επειδή είμαι και σε κάποια διαδικασία απώλειας βάρους, την επόμενη φορά που θα κάνω φιλέτα θα την δοκιμάσω τούτην την εκδοχή καλή μου φίλη.
    Χαιρετισμούς πολλούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μmmm... ΤΕΛΕΙΟΟΟΟ.... ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΜΕΡΙΔΑ

    ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καταπληκτικό φαίνεται,θα το φτιάξω σίγουρα!Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλειο φαγάκι!!θα δοκιμαστεί σίγουρα.
    Έχω κάτι για σένα στο σπιτάκι, πέρασε να το πάρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πολυ καλη συνταγη!! αλλα το σωστο ειναι να ψηθει παραπανω ωρα καθε μερια του φιλετου γιατι στα 10-12 λεπτα ειναι πολυ νωρις και ετσι φευγει ολη η παρμεζανα... και για να μη βγει ξερο αλλα πιο ζουμερο πρσθεστε μπυρα και θα γινει ακομα πιο τελειο το εχω φτιαξει 5 φορες μεχρι τωρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΜΜ ΤΕΛΕΙΟ !!!!!!!!!ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΑΓΙΡΕΨΕΙ ΣΗΜΕΡΑ !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!