Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

AΦΡΑΤΑ ΚΕΚΑΚΙΑ ΚΑΡΥΔΑΣ

Tα πιο αφράτα και μυρωδάτα cupcakes που έφτιαξα ποτέ!

ΥΛΙΚΑ
1 1/2 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 1/2 κ. γλυκού baking powder
1/4 κ.γλυκού αλάτι
125 γραμμάρια βούτυρο
3/4 κούπας ζάχαρη
2 βανίλιες
2 αυγά
1/2 κούπας γάλα
1/2 κούπας γιαούρτι
2/3 κούπας καρύδα τριμμένη

Γλάσσο
2 κ. σούπας βούτυρο
1/2 κούπας γιαούρτι
3 περίπου κούπες άχνη ζάχαρη

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Χτυπάμε καλά το βούτυρο με τη ζάχαρη να αφρατέψει και να ασπρίσει.
Ρίχνουμε ένα ένα τα αυγά συνεχίζοντας το χτύπημα.
Προσθέτουμε το γάλα, το γιαούρτι και τη βανίλια.
Σε μπολάκι ανακατεύουμε το αλεύρι, το baking και το αλάτι και τα αδειάζουμε στο μίγμα του βουτύρου.
Αδειάζουμε το μίγμα σε καλά λαδωμένη φόρμα για muffins και ψήνουμε σε προθερμασμένο στους 180 βαθμούς φούρνο, μέχρι να ροδίσουν και να βγαίνει καθαρή από μέσα μια ξύλινη οδοντογλυφίδα.
Τα βγάζουμε και τα αφήνουμε να κρυώσουν.
Στο μεταξύ χτυπάμε το βούτυρο με το γιαούρτι μέχρι να ενωθούν και κοσκινίζουμε λίγη λίγη μέσα την άχνη, μέχρι να σφίξει καλά το γλάσσο.
Αλείφουμε με γλάσσο τα κεκάκια και τα πασπαλίζουμε με μπόλικη καρύδα!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ


50 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία φαίνονται τα muffins σου, τρελαίνομαι για ότι έχει καρύδα!
    Και για πάσης φύσεως κέικ γενικότερα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ τρελαίνομαι για την καρύδα!!!Θα τα φτιάξω το Σ/Κ ,ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΕΛΕΙΑ απ'ολες τις αποψεις...μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΛΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΣΟΥ ΛΙΛΑ.ΤΕΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ........ΦΙΛΙΑ.Τζένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια είναι. Μου αρέσε το γλάσο με το γιαούρτι.
    Μπράβο Λίλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. MOY ΑΡΕΣΕΙ Η ΚΑΡΥΔΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!
    ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΤΑ ΠΕΤΥΧΩ...
    ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΛΙΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επειδή δε μου αρέσει η καρύδα....θα πάρω τους λουκουμάδες που είδα από κάτω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λιλάκι τι αμαρτίες είναι πάλι αυτές;;; Και κεκάκια και γλάσο και μοσχομυριστή καρύδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. polu nostima fainontai ta kekakia sou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μες στο μυαλό μου είμαι βρε φιλενάδα;;;; ξέρεις πόσες μέρες θέλω να φάω καρύδα;;;; μιαμμμμμμ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δώσε και κανένα μαφινάκι απο δω που είμστε γλυκατζούδες!!
    Πολύ νόστιμα!!
    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να πάρω που μ΄ αρέσει η καρύδα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωωωωχχ Παναγίτσα μου, τι έφτιαξες πάλι βρε Λιλάκι!!
    Δώσε και μένα καρυδο-μαφινάκι αν έμεινε κανένα, μιας και βλέπω ότι η καρύδα έχει πολλούς θαυμαστές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άργησα! Έμεινε τίποτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα κεκάκια σου τέλεια!
    Θα παραλείψω την καρύδα γιατί δεν την τρώω και θα τα φτιάξω οπωσδήποτε διότι όπου κεκάκια το Γουωλικάκι πρώτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τρελαίνομαι για καρύδα,εξαιρετικά μυρωδάτη που τρελαίνει τα οσφρητικά μου πεδία!πολυαγαπημένη!
    http://diatrofikamystika.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ ωραια φαινονται και μ αρεσει πολύ και η καρύδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χιονισμένα σαν τα βουνά! Αν και από ότι θυμάμαι δεν πολυσυμπαθείς την καρύδα, τώρα της έδωσες και κατάλαβε Λίλα μου :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. The Dark Chef,η καρύδα δεν είναι από τις αδυναμίες μου, αλλά σύζυγος και γιος τρελαίνονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Λαμπρινή μου σε ευχαριστώ για την επίσκεψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γωγούλα χίλια ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τζένη μου, όταν έρθεις για καφεδάκι θα σου φτιάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μάριον, όντως αυτό το γλάσο είναι το κάτι άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Λούρδη μου είμαι σίγουρη οτι θα το πετύχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μαρίνα κόπιασε και πάρε ότι σου αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μανουσίνα μου χαίρομαι που σου άρεσαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ειρήνη μου πάρε, έφτιαξα μπόλικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αστεράκι μου είμαι στο μυαλό σου είδες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μαρία μου σου στέλνω όσα θέλεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κική μου να πάρεις, να πάρεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ελενάκι μου πάρε όσα θες!!! Έχουμε μπόλικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. giorgiaxara μμμμ.....είναι όντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. mia maria έλα και θα φτιάξω κι άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πόπη μου κι εγώ με την καρύδα δεν.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Νίκη καλωσόρισες στα Λιλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ελπινίκη μου αφού σου αρέσει η καρύδα, θα τα λατρέψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πηνελόπη μου το θυμήθηκες για την καρύδα, ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Προσπαθώ να θυμάμαι κάτι τέτοια πραγματάκια, για να μην την "πατήσω" καμμιά φορά με τα "πεσκέσια" μου και τα "τραπεζώματά" μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πηνελόπη μου οι άντρες μου λατρεύουν την καρύδα, οπότε και πεσκέσι να έρθει χαμένη δεν θα πάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. H καρύδα είναι από τις αγαπημένες μου γεύσεις.Και το γλάσσο φαντάζομαι θα τους πηγαίνει πολύ.Ωραία η ιδέα του γιαουρτιού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Η καρύδα είναι μόνο για από πάνω δηλαδή;Μπορώ να την αντικαταστήσω με κάτι άλλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. με βάζεις σε μεγάλο πειρασμό!
    η καρύδα είναι αγαπημένη της οικογένειας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μοσχοβόλισαν σε όλη την γειτονιά!!! και είμαι σίγουρη οτι η γεύση τους θα είναι εξίσου νόστιμη με την μυρωδιά τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. αυτή τη συνταγή πρέπει να τη μεταφρασω για τον τρελό γείτονα που φτιάχνει μπισκότα ;)...τρελαίνεται για καρύδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΛΟΥΛΟΥ γιατί λες ψέμματα..???
    όλα τα μαφινάκια σου που έχω φτιάξει από τις συνταγές σου είναι σκέτος αφρός...
    εμείς με τη καρύδα δεν το χουμε...
    οπότε τα θαυμάζω και φτιάχνω αυτά σου με το γλάσο λεμονιού...
    σσμουυαατςς σου και καλό Σ/Κ..-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Τί ωραία κεκάκια καρύδας,είναι αυτά!!!!
    Σούπερ!!!
    Λαχταριστά-λαχταριστά!!!
    Ιδιαίτερη προτίμηση στην καρύδα...έχω!!!
    Τις καλησπέρες μου!!!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. τέτοια αναρτηση μου πετάς...και μετά λες εμενα κολασμενη??!!!ευτυχλως έρχεται οσονουπω η σαρακοστη...θα τα φτιαξω!εννοειται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΑΡΓΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΟΥ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

    ΑΠΟ ΤΑ ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ ΓΛΥΚΑ.ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΟΥ Η ΚΑΡΥΔΑ!!!!!!!!!!!!!ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΕΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Σημερα εφταξα τα Κεκάκια καρύδας εγιναν απιθανα σε ευχαριστω για την συνταγή..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!