Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Αλμυρό cheescake


Ένα ιδιαίτερο ορεκτικό, για την ημέρα των ερωτευμένων αλλά και για κάθε μέρα!

ΥΛΙΚΑ
500 γραμμάρια παξιμάδια της αρεσκείας σας (χρησιμοποίησα σταρένια)
500 γραμμάρια ανθότυρο
400 γραμμάρια τυρί κρέμα
300 γραμμάρια φέτα
1 ποτήρι του κρασιού ελαιόλαδο
αλάτι, πιπέρι, ρίγανη
500 γραμμάρια φρέσκιες ντομάτες κομμένες σε καρεδάκια
ελιές
λίγη ζάχαρη

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Τρίβουμε τα παξιμάδια στο μούλτι καλά. Τα αδειάζουμε σε λεκάνη, ρίχνουμε αλάτι, πιπέρι,  και ρίγανη. Αδειάζουμε μέσα το ελαιόλαδο, ανακατεύουμε καλά και υγραίνουμε ρίχνοντας νεράκι, λίγο λίγο! Θέλουμε να υγρανθεί το παξιμάδι αλλά να μην γίνει σα λάσπη.
Αδειάζουμε σε τσέρκι, ή σε πυρέξ και το στρώνουμε καλά με σπάτουλα. Το βάζουμε στο ψυγείο για μια ώρα να σφίξει.
Για την κρέμα αδειάζουμε όλα τα τυριά στον κάδο του μίξερ και τα ανακατεύουμε με τον αναδευτήρα για να ομογενοποιηθούν. Δοκιμάζουμε και αλατοπιπερώνουμε! Μόλις σφίξει το παξιμάδι αδειάζουμε μέσα την κρέμα των τυριών και ξαναβάζουμε στο ψυγείο.
Σε βαθύ τηγάνι βάζουμε ελαιόλαδο και ρίχνουμε μέσα τις ντομάτες. Σωτάρουμε μέχρι να πιούν τα υγρά τους, αλατοπιπερώνουμε, βάζουμε ρίγανη  και ρίχνουμε και λίγη ζαχαρίτσα! Ψιλοκόβουμε ελίτσες χωρίς κουκούτσι και τις προσθέτουμε και αυτές! Βγάζουμε το πυρέξ από το ψυγείο και αδειάζουμε από πάνω τη χλιαρή σάλτσα! Ξαναβάζουμε στο ψυγείο μέχρι την ώρα που θα σερβίρουμε!
Την ιδέα για το ορεκτικό την πήρα από την εκπομπή "Chef στον αέρα" αλλά οι δοσολογίες και τα είδη των τυριών είναι δικής μου έμπνευσης!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ





25 σχόλια:

  1. Δεν καταλαβαίνω τον τίτλο.
    Δηλαδή κάποιος μη ερωτευμένος δεν μπορεί να το φάει;;
    Ή μήπως όταν το φας, ερωτεύεσαι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Σταύρο ο τίτλος έχει να κάνει με το σχήμα καρδιάς, με την αυριανή εορτή και ίσως αν το φας να συμβούν και όλα τα υπόλοιπα που λες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο ορεκτικό Λιλού :)))
    Πολλά φιλιά
    Καλό υπόλοιπο Κυριακής :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. mmmmmmmmmm...delicious...agapious!xaxaxaxaxaxaxa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μμμμμ ερωτεύσιμο ορεκτικό με λίγα λόγια :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νόστιμο και εύκολο!!! Μαζί μ'ένα ποτήρι σαμπάνια τέλειο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου φαίνεται υπέροχο και για αυτούς που ξέχασαν τον έρωτα αλλά αγαπάνε τη ζωή!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολυ ωραια ιδεα... και κανει και για ολες τις μερες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο το ορεκτικό σου Λίλα!
    Μου αρέσει η εκπομπή "Chef στον αέρα" αλλά αυτό δεν το είχα δει!
    Χρόνια πολλά και καλή εβδομάδα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Από τα υλικά καταλαβαίνω ότι είναι ένα υπέροχο - και αγαπησιάρικο ορεκτικό, αλλά δεν μπορώ να δω καμιά φωτογραφία Λιλάκι μου.
    Γιατί???
    Καλή βδομάδα, Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λίλα, πρέπει να είναι πολύ ωραίο το ορεκτικό σου, αλλά δεν βλέπω φωτογραφίες κι εγώ.
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο Λιλούκο, πολύ καλή ιδέα!
    Το ατιμο το φωτομπούκετ,ε? Τα ίδια μου έκανε και εμένα, νευρίασα και το παράτησα...χαχαχα!!!
    Φιλιά!
    Καλή εβδομάδα και χρόνια σας πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λιλάκι, έγραψες όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αμα είναι να ξεκινήσουμε με αυτό το ορέκτικο μαλλον θα αρχίσω να πιστεύω στον αγιο !!! χιχιχι!!

    γεια στα χέρια σου Λιλάκι, όνειρο φαίνεται !!!

    καλημέρα και καλή βδομάδα !

    και που είσαι ?? ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αχ πολύ νόστιμο και όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ καλή η ιδέα σου, όχι μόνο για σήμερα αλλά για κάθε μέρα!
    Να περάσεις καλά σήμερα.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Teleio kai to glyko... kai to triantafylaki!!! Filaki!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεμίσαμε καρδούλες σήμερα Λίλα μου, αλλά τούτο το σνακ σου, είναι ιδιαίτερα ξεχωριστό!!
    Να είσαι καλά
    Φιλιά
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγώ θα πάρω κομματάκι, ακόμη κι' αν δεν έχει σχήμα καρδιάς! Μου άρεσει η ιδεά και η όλη δημιουργική εκτέλεση τούτης της "αλμυρής παξιμαδότουρτας" καλή μου Λίλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. αγαπημένα υλικά, οπότε το τρώμε ακόμη κι αν δεν είμαστε ερωτιάρηδες!!!!!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Αστεράκι μου φιλάκια και σε σένα!

    @Μαρία μου σε ευχαριστώ!

    @και λοιπόν, όπως τα λες είναι, το τρως και το ερωτεύεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ Marina μου με σαμπάνια είναι τέλειο!

    @Γιαγιά Αντιγόνη σε ευχαριστώ!

    @Ελπινίκη μου είναι τέλειο για όλες τις μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχ εσύ με τα απαγορευμένα σου.... Τη ζάχαρη τι την ήθελες από πάνω;;;
    Σε περιμένω στο μπλογκ μου φιλενάδα, για πέρνα μια βόλτα να μου πεις και τα νέα του μωρού!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Θα το δοκιμάσω, όχι για να ερωτευτώ, φτάνει τόσο που είμαι (!!!!) , αλλά γιατί μου φαίνεται νόστιμο και πολύ πολύ ορεκτικό!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!