Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

ΡΑΒΑΝΙ ΜΕ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ



Γλυκάκι εύκολο και πολύ πολύ αρωματικό! Φτιάξτε το και θα με θυμηθείτε!

ΥΛΙΚΑ

250 γρ. βούτυρο ή μαργαρίνη
200 γρ. ζάχαρη
Ξύσμα και χυμό από 2 μεγάλα πορτοκάλια
4 αυγά
250 γραμμάρια σιμιγδάλι ψιλό
50 γραμμάρια αλεύρι για όλες τις χρήσεις
120 γραμμάρια γιαούρτι
2 κ.γλυκού baking powder
200 γραμμάρια αμύγδαλα αλεσμένα στο μπλέντερ πολύ καλά

ΣΙΡΟΠΙ
Ξύσμα και χυμό από 2 μεγάλα πορτοκάλια
1 ξυλάκι κανέλλας
275 γραμμάρια ζάχαρη
500 ml νερό

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε κατσαρόλα βάζουμε όλα τα υλικά για το σιρόπι και βράζουμε για 10 λεπτά από τη στιγμή που θα πάρει βράση.
Χτυπάμε το βούτυρο με τη ζάχαρη μέχρι να φουσκώσει και να αφρατέψει καλά και ρίχνουμε μέσα ένα ένα τα αυγά συνεχίζοντας το χτύπημα.
Προσθέτουμε το ξύσμα, και ρίχνουμε το αλεύρι ανακατεμένο με το baking το αμύγδαλο και το σιμιγδάλι εναλλάξ με το χυμό και το γιαούρτι.
Ανακατεύουμε με σπάτουλα να ομογενοποιηθεί το μίγμα και αδειάζουμε σε καλά βουτυρωμένο ταψάκι 30 cm.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο στους 170 βαθμούς φούρνο, μέχρι να ροδίσει το γλυκό και να βγαίνει καθαρή από μέσα μια οδοντογλυφίδα.
Όταν το βγάλουμε από το φούρνο το τρυπάμε κατά τόπους με την οδοντογλυφίδα το αφήνουμε να χλιάνει και το περιχύνουμε με το καυτό σιρόπι.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.




26 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΙΛΑ ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ!!!!!!!ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΓΛΥΚΑΚΙ ΦΙΛΙΑ .Τζένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειρήνη8/2/11 09:45

    Τέλειο γλυκάκι με το πορτοκαλένιο άρωμα. Δοκίμασε να βάλεις μέσα στη ζύμη και κομματάκια σοκολάτας. Γίνεται πολύ ωραίο. Αχ! αυτό έφτιαχνα τη μέρα που έκοψα το δάχτυλό μου τρίβοντας τα αμύγδαλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα το φτιάξω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. lila, μέχρι εδώ μύρισε το πορτοκάλι και πίστεψέ με, μένω πολύ μακριά από σένα! Έχω χρόνια να φάω τέτοιο γλυκό, αν και μου αρέσει πολύ. Ευκαιρία λοιπόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτικό το ραβανί σου!!! και έχω πολύ καιρό να φάω
    Φιλάκια Λιλού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εδώ θα κάτσω...και θα αρχίσω να φωνάζω: θέλω ραβανί της Λίλας!
    Θέλω ραβανί της Λίλας!
    Θέλω ραβανί της Λίλας!

    Που θα πάει, θα με ακούσεις και θα μου στείλεις ένα κομματάκι. Δεν μπορεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ραβανί με πορτοκάλι ε? πολυυυυ καλό μου ακούγεται !!!!! γεια σου βρε Λιλάκι μου με τις ιδέες σου !!!
    παίρνω κομμάτι και πάω να συνοδεύσω τον καφέ μου !

    περαστικούλια σου μικρό μου

    καλημέρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μας γλύκανες πρωί πρωί κυρία μου (για το πρωί πρωί δεν θέλω σχόλια - τώρα ξύπνησα:P)
    Φιλιά Λιλάκι, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μ αρεσει πολύ το ρεβανι, αλλα δεν αρεσει στον αγαπημενο μου, οποτε δεν το κανω συχνα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. θέλω!! θέλω!! θέλω !! να έρθω μια βόλτα; μ' αρέσουν και τα ταξίδια.
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Yπέροχο το ραβανί σου Λίλα
    Και με το πορτοκάλι είναι πολύ μυρωδάτο.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραίο θα γίνεται και μέσα και έξω στο σιρόπι του με το πορτοκάλι!
    Εγώ έχω δοκιμάσει να βάλω σε ραβανί ινδική καρύδα αντί για αμύγδαλο τριμμένο και του πάει επίσης πολύ.
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΛΙΛΑ ΜΟΥ, ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΓΛΥΚΑΚΙ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!!
    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ελπίζω να είσαι καλύτερα, κρίμα που δεν ήρθες. Νόστιμο γλυκάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αυτό το πορτοκαλένιο γλυκάκι είναι πολύ ωραίιιιιιιιιιιιοοοοοοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ωραίο γλυκάκι και με πορτοκάλι ακόμη καλύτερο!
    Λιλάκι εύχομαι να είσαι καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μου αρέσει πολύ το ραβανί σου! Θα πρέπει να είναι μοσχομυρωδάτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Στείλτο το ταψί όπως είναι λέμε!!!!
    Μπράβο Λιλού μου, τέλειο πρέπει να είναι!!!
    Και πορτοκαλένιο...μμμμμμ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Kalhmera!miam miam!teleio to rabani!Mhpws exeis anarthsei kai syntgh gia glyko koytalioy lemoni?na psaksw se palioteres anarthseis?eipa na to kanw ston kalo mou, gia tou Ag. Balentinou!kalws se vrhka kai esena!eimai kainouria sto blogging!Siga siga tha sas mathw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. εντάξει μικρή Λουλού...το είδε...
    κουβάλα τώρα και ραβανί πορτοκαλάτο μαζί με τη καρυδόπιτα για να μάθεις να βάζεις τέτοιους πειρασμούς...
    εγώ του είπα οτι δεν μπορώ να το πετύχω όπως εσύ...
    φιλιά μικρό μου...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. όπα!!! μετά την πορτοκαλόπιτα, θα φτιάξω και ραβανί με πορτοκάλι! γιούπιιιιι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κυρία Λίλα ή στείλτε μας κάποια δείγματα από τα παρασκευάσματά σας να τα δοκιμάσουμε ή μη βάζετε φωτογραφίες γιατί λιγουρευόμαστε!!!
    ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Λίλαααα...στείλε Χριστιανή μου ένα ταψί στον άνθρωπο...υπογλυκαιμικό σοκ έπαθε και στο ζητάει απεγνωσμένα...αχ τί μας κάνεις...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. popo!!!pali teleia syndagi mas vazeis!!ax katara na min exw xrono!pos m aresei na mageireyw spiti k katandaw olo ap eksw na trww!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ρεβανι με πορτοκαλι;Πρωτη φορα το ακουω αν κ εχω φαει πολυ ρεβανι!(απο Βεροια ειμαι :)Η συνταγη δειχνει πολυ ευκολη παντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. δε μπορώ να θυμηθώ την τελευταία φορα που έφαγα ραβανί .....πάνε πολλά χρόνια αλλά θυμάμαι οτι μου άρεσε πολύ

    καλό σαββατόβραδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!