Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

ΚΟΛΟΚΥΘΟΑΝΘΟΙ ΓΕΜΙΣΤΟΙ ΜΕ ΦΕΤΑ



Μεζεδάκι σπέσιαλ σας έχω για σήμερα, δοκιμάστε το και θα σας μείνει αξέχαστο!
ΥΛΙΚΑ
15 κολοκυθοανθούς
200 γρ. φέτα
3 λιαστές ντομάτες
1 σκελίδα σκόρδο
μπόλικο πιπέρι
ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΡΚΟΥΤΙ
Μπύρα
αλεύρι






ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Πρώτα να σας πω οτι οι κολοκυθοανθοί που γεμίζουμε δεν είναι αυτοί που είναι πάνω στο κολοκύθι, είναι λουλούδια με μίσχο που φυτρώνουν ανάμεσα στα κολοκύθια. Επειδή όμως δεν είναι εύκολο να τα βρούμε χρησιμοποιούμε τα λουλουδάκια που είναι πάνω στα κολοκυθάκια.
Παίρνουμε λοιπόν τα λουλούδια και τα βάζουμε στο παγωμένο νερό μέχρι να τα χρησιμοποιήσουμε γιατί αλλιώς κλείνουν και μαραίνονται.



Λιώνουμε με το πιρούνι τη φέτα, ψιλοκόβουμε μέσα τη λιαστή ντομάτα, λιώνουμε και το σκόρδο, πασπαλίζουμε με μπόλικο πιπέρι και τα ανακατεύουμε όλα μαζί.
Παίρνουμε τα λουλουδάκια ένα ένα και με πολύ προσοχή τους αφαιρούμε από το εσωτερικό τους το κοτσανάκι ή αλλιώς ύπερο. (Μιλάμε για γνώσεις....δεν παίζουμε)
Με το χεράκι μας πολύ προσεχτικά γεμίζουμε τα λουλουδάκια με το τυράκι κατά τα 2/3 και στρίβουμε το υπόλοιπο λουλουδάκι για να κλείσει μέσα του η γέμιση!
Επαναλάμβάνουμε μέχρι να γεμίσουμε όλα τα λουλουδάκια.
Σε μπολάκι βάζουμε μια κούπα αλεύρι και ρίχνουμε λίγη λίγη την μπύρα μέχρι να φτιάξουμε ένα χυλό αρκετά σφιχτό που θα κολλάει πάνω στους ανθούς.
Αλάτι δεν βάζουμε γιατί η φέτα είναι από μόνη της αλμυρή.

Σε κατσαρολάκι βάζουμε μπόλικο λάδι και μόλις κάψει πιάνουμε τους ανθούς από την κορυφή, εκεί που τους στρίψαμε και τους βουτάμε μέσα στο χυλό και κρατώντας πάντα από το άνοιγμα για να μην μας χυθεί η γέμιση τους ρίχνουμε στο καυτό λάδι.
Τους τηγανίζουμε μέχρι να ροδίσουν από τη μια μεριά και μετά τους γυρίζουμε από την άλλη.
Αν η φωτιά είναι πολύ δυνατή την χαμηλώνουμε.
Δεν βάζουμε πολλούς μαζί γιατί θέλουν χώρο για να μην κολλήσουν μεταξύ τους!
Μόλις ψηθούν και ροδίσουν τους βγάζουμε σε χαρτί κουζίνας για να απορροφηθούν τα πολλά λάδια.
Τρώγονται και ζεστοί και κρύοι και συνοδεύονται υποχρεωτικά από παγωμένη μπύρα!




ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!

25 σχόλια:

  1. καλημερα!!!ειναι ενα απο τα αγαπημενα φαγητα της οικογενειας! μαλιστα συχνα το καλοκαιρι τους βαζω στο φουρνο μαζι με ντοματες και πιπεριες σαν γεμιστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άμα έχεις κήπο αυτά κάνεις εμείς περιμένουμε να εκδράμουμε σε κανένα χωριό να βρούμε κολοκυθανθούς!!!
    Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. απίστευτη ξεμυαλίστρα είσαι...
    αν το Σ/Κ που θα κατέβω Βραχάτι δεν βρω στο περιβόλι που ψωνίζω λαχανικά,κολοκυθοανθούς...θα έρθω να φάω τους δικούς σου...

    υ.γ. η φέτα σου ετοιμάζεται...την έχω καταχωνιάσει στο πίσω πίσω του ψυγείου,μη τη βρει ο Κονναν ο βάρβαρος και μου τη ξεπαστρέψει άφτιαχτη...
    φιλιά και καλό ΠΣΚ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απο τις καλύτερες καλοκαιρινές νοστιμιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Λίλα μου!
    Οι κολοκυθοανθοί σου με τρελαίνουν είναι οι αγαπημένοι μου, και δεν βρίσκω εδώ, πάρα μόνο κάτι χαλασμένους που τους έχει χτυπήσει η ζέστη. Υπομονή υπομονή,, θα βρούμε κι εμείς και τότε θα δεις τι έχει να γίνει, του κολοκυθοανθού το κάγκελο χαχαχα!
    Πέρνα μια βόλτα από το blog μου(http://glukomperdemata.blogspot.com/) να πάρεις ένα βραβείο που σε περιμένει εκεί.
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. για το κουρκούτι μπορείς να βάλεις και ανθρακούχο νερό,το μυστικό είναι να είναι παγωμένο....και όταν βάζεις μπύρα να είναι παγωμένη...βγαίνει πιο τραγανό

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν τους εχω κανει ποτε!!!!αλλα τωρα με την φετα.....με τρελαναν.....μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το αγαπημένο μας! Με αυτά που είναι πάνω από τα κολοκυθάκια το κάνω συνήθως, που να βρω τα άλλα! Λιαστή ντομάτα δεν έχω βάλει, θα το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το πιο αγαπημένο μου καλοκαιρίνο φαγητό , στην Ανδρο τα λενε πουλάκια και κολοκυθοκορφάδες , τα γεμίζουνε δε και με ντόπιο τυρι σβολάκι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ω!! παντα ηθελα να βρω αυτη τη συνταγη!!
    Σευχαριστω! Φαινεται νοστιμοτατο το φαγητο!
    Να εχεις ενα θαυμασιο Σαββατοκυριακο!
    κ σευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σου σχολια.
    Φιλια πολλα!
    Μπεττυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι το καλοκαίρι...η καλύτερη περίοδος...!!!
    Εχει τα καλύτερα ζαρζαβατικά!!!
    Υγιεινά,ελαφριά φαγητά,πεντανόμιστα!!!
    Πολύ ωραία συνταγή!!!
    Εχουν χρώμα,γεύση,μυρωδιά...τα πάντα ...τα καλοκαιρινά φαγητά!!!
    Φιλιά!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βρε ας είναι και τηγανητά θα τα δοκιμάσω, μια και είναι και εύκολα!
    Σιγά πόσο θα μου ανεβάσουν την χοληστερίνη!
    Αυτά τα καλοκαιρινά φαγητά δεν τα αλλάζω με τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τρέχοντας έρρρρρρρρρρρρρρρχομαιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!
    σούπερ μεζεδάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αθάνατη επαρχία... κοβεις το λουλούδι μονο σου...
    Μπράβο κοριτσάκι σπουδαίο μεζεδάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μα είναι τόσο gourme φαγάκι αυτό!Θα το ζήλευαν πολλές κουζίνες του εξωτερικού!Δεν το έχω φτιάξει ποτέ μα το λαχταράω..είναι δύσκολο να βρείς φρέσκους ανθούς στην Αθήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι ωραίο που είναι, με παγωμένη μπυρίτσα, ότι πρέπει. Δεν στο έχω πει αλλά λατρεύω το λιλά, το μπλογκάκι σου πολύ μου αρέσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ax και να έβρισκα κολοκυθοανθούς!!! Λίλα μου τι μου κάνεις! Το έφτιαχνα στο φούρνο στην Ελλάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να σου πω κοπελιάαααααααααααααααααααα
    Επειδή είναι το αγαπημένο μου !!!!!!!!!!!! φύλαξε και μερικά να μου φτιάξεις όταν έρθω γιατί εδώ που να βρω!
    Σμουάτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και εμένα είναι από τα αγαπημένα μου, Στη Μυτιλήνη επίσης τα λέμα πουλάκια και τα γεμίζουμε ή όπως εσύ ή με τη γέμιση που χρησιμοποιούμε στα γεμιστά! Μπράβο Λίλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αν οι κολοκυθοανθοί είναι φρέσκοι και από κήπο (ευτυχώς με περιμένει ακόμα ο κήπος της μαμάς μου) είναι πεντανόστιμοι ακόμα και βραστοί με λεμόνι!
    Έτσι με κουρκούτι και τυρένια γέμιση θα είναι όντως μούρλια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος5/7/10 00:06

    Ποπο με έπιασε λιγούρα βραδιάτικα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κάνω την πάπια τόσες μέρες, γιατί δεν μου πολυαρέσουν οι κολοκυθοανθοί! Ίσως το μοναδικό λαχανικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τρελαίνομαι για ανθούς γεμιστούς με ρύζι.....με την πρώτη ευκαιρία θα δοκιμάσω τη σύνταγή σου, γιατί έχω ακούσει πολλά για τους τηγανιτούς ανθούς! Ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εχω αδυναμία στους κολοκυθκορφάδες, αλλά με τέτοια γέμιση δεν τους έχω δοκιμάσει. Η συνταγή μπαίνει στην "αναμονή εκτέλεσης"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!