Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

ΛΙΚΕΡ ΦΡΑΟΥΛΑΣ

 λ
Ένα ποτό πολύ μυρωδάτο και γλυκόπιοτο
ΥΛΙΚΑ
1 κιλό φράουλες
750 ml βότκα
2 ποτήρια νερού ζάχαρη
1 ποτήρι νερό

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Πλένουμε τις φράουλες και κόβουμε το πράσινο κοτσάνι. Τις πολτοποιούμε στο μπλέντερ.
Σε ένα μεγάλο γυάλινο βάζο αδειάζουμε τη βότκα και τον πολτό.
Βάζουμε τη γυάλα στο ψυγείο για 4-5 μέρες ή μέχρι οι φράουλες να ασπρίσουν.
Ακολούθως σουρώνουμε το υγρό με τούλι.
Βάζουμε τη ζάχαρη με το νερό να βράσει για πέντε λεπτά από τη στιγμή που θα πάρει την πρώτη βράση.
Ρίχνουμε μέσα στο καυτό σιρόπι τον πολτό που σουρώσαμε και αφήνουμε στην άκρη να σταθεί.
Σουρώνουμε το σιρόπι με διπλό τούλι και το ανακατεύουμε με την βότκα.
Αφήνουμε να σταθεί για 2 μέρες και ξανασουρώνουμε με φίλτρο γαλλικού καφέ.
Σερβίρουμε σε ποτηράκια λικέρ ή το καλοκαίρι σε ψηλά ποτήρια με τριμμένο πάγο.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΊΑ!!!

22 σχόλια:

  1. Μπράβο Λίλα! Οπως σου είπα ήδη δεν μπορώ να του αντισταθώ...κάτι μου κάνει έτσι που το βλέπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έφη μου είναι πανεύκολο αλλά τόσο μα τόσο αρωματικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λιλάκι μας μέθυσαν οι μυρωδιές!!!
    Τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και τι ωραίο χρώμα που έχει!!!
    Εύκολο φαίνεται Λίλα μου, λέω να το δοκιμάσω τώρα που υπάρχουν μπόλικες φραουλίτσες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλέ είναι πανεύκολο!!!
    Σίγουρα θα δοκιμαστεί!!!!

    Καλημέρα Κορίτσια:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα λικερ αρέσουν στη γυναίκα μου και μάλιστα τα περίεργα.
    Ευκαιρία είναι να της φτιάξω και με φράουλες και να το βάλω παρέα με το λιμονσέλο που λιάζεται εδώ και μερικές μέρες.
    Προσωπικά από τα γλυκά ποτά προτιμώ το ρακόμελο. Και αν είναι και από την Αμοργό, ακόμη καλύτερα.
    Αυτό με τις φράουλες το είχα ακουστά. Να λοιπόν κα η συνταγή του.
    Από χρώμα σκίζει και υποθέτω και από άρωμα.
    Καλή Πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα...έφτασε ως εδώ το αρωμά του.
    Εγω βράζω τις φράουλες με τη ζάχαρη,τρώμε τις φράουλες με παγωτό ή γιαούρτι και στο σιρόπι που περισεύει προσθέτω βότκα και φτιάχνω το ποτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το είχα ξεχάσει αυτό και έχει τώρα πολλές φράουλες,σε ευχαριστούμε Λίλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λίλα φοβερό χρώμα το λικέρ. Γεια στα χέρια σου.

    Μου θύμισε κι εμένα πως πρέπει να κάνω κι εγώ λικεράκι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πάλι ντίρλα θα γίνουμε!!!!
    τέλειο, περιττό να σου πω ότι δε μένει για άλλη εποχή, το κουταλάκι στο γλυκό φράουλα είναι ίδιο με το δικό μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή σου μέρα.
    Το δοκιμάζουμε σήμερα και σου λέμε!!
    Ενθουσιαστήκαμε.
    Καλό ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λίλα μου περίπου έτσι το φτιάχνω κι εγώ, άλλες φορές βάζω και ρακί αλλά δεν το σουρώνω τελείως μένουν λίγα κομματάκια..
    Τέλειο με τριμμένο πάγο!!!
    Φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μόλις γύρισα απο την λαική και θα το δοκιμάζω Να φανταστείς πέρσυ στο Καρπενήσι το αγοράσαμε μόνο και μόο για το χρώμα του , αλλά απο γεύση δεν ξετρελλάθηκα κιόλας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μμμμμμμμμμμμμμμμμμμ ενδιαφέρων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πέρασα για μια πολύ γρήγορη βόλτα να ευχηθώ καλό μήνα, γιατί στο σπίτι έχουμε βαψίματα :)

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. To έφτιαξα και είναι τρέλα!! Ευχαριστώ για τη συνταγή!!
    Σου εύχομαι καλή πρωτομαγιά και αν θέλεις πέρνα κι από μένα να πάρεις ένα μαγιάτικο στεφάνι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλόπιοτο! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. θα το φτιάξω σήμερα !!ΤΕΛΟΣ!!!!!!!

    καλημερούδια... καλή εβδομάδα!! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πρέπει να το δοκιμάσω κι εγώ. Μου αρέσουν οι φράουλες άρα και το λικέρ τους.
    Φαίνεται και εύκολο.

    Φιλιά θαλασσένια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ουαουυυυ..έτοιμο το γλυκόπιοτο...!!!!
    άλλη εκδοχή από αυτό που έφτιαξα εγώ..
    ευτυχώς φράουλες έχουμε ακόμα..
    Καλό Μήνα και ..σμουααατςςς
    \_/
    Ι ...υγιαίνετε..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Aυτό το λικεράκι πολύ μ΄αρέσει!Αγαπώ τις φράουλες και θα το φτιάξω.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Oι φράουλες είναι από τα αγαπημένα μου φρούτα!!!
    Και το λικέρ...σκέτη απόλαυση...!!!
    Καλό μήνα να έχεις!!
    :)


    Y.Γ Eχω φτιάξει τετραδιάκι,με πολλές πολλές συνταγές σου...Αρχίζω να μαθαίνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!