Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2010

Γαρίδες με σαφράν

 
Μαριναρισμένες γαρίδες απίστευτα νόστιμες και ζουμερές
ΥΛΙΚΑ
1 κιλό γαρίδες
2 σκελίδες σκόρδο
1 κούπα ελαιόλαδο
5-6 στήμονες σαφράν
αλάτι, πιπέρι, πάπρικα
ξύσμα 1 λεμονιού

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Λιώνουμε το σκόρδο στο γουδί, ρίχνουμε το σαφράν και το λάδι και χτυπάμε καλά μέχρι το λάδι μας να πάρει κοκκινωπό χρώμα!
Καθαρίζουμε τις γαρίδες από το κέλυφος αφήνοντας το κεφάλι και βγάζουμε το μαύρο αντεράκι που έχουν στη ράχη τους.
Τις βάζουμε σε πυρέξ στη σειρά και τις περιχύνουμε με το αρωματικό λαδάκι.









Τις βάζουμε στο ψυγείο για τουλάχιστον 2 ώρες να αρωματιστούν.
Τις ψήνουμε ή όπως είναι στο φούρνο για 10 λεπτά από κάθε πλευρά, ή στα κάρβουνα.









Αν τις ψήσετε στα κάρβουνα αδειάζετε το λαδάκι σε τηγάνι μαζί με τα αρωματικά και το ζεσταίνετε για λίγο να σωθούν τα υγρά από τις γαρίδες.
Βγάζετε τις γαρίδες σε πιατέλα και τις περιχύνετε με το λάδι.
Η συνταγή είναι από μια ιδέα της Αθανασίας και την ευχαριστώ που μου έδωσε την άδεια να την δημοσιεύσω.

10 σχόλια:

  1. Kαταπληκτικές!!!!
    Τις τσακίζω τις γαρίδες, σαν γαριδάκια!
    Πολλά φιλάκια Λιλού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος16/2/10 21:37

    Μπράβο Λίλα μου, πολύ καλή ιδέα και σίγουρα οι γαρίδες θα αποκτούν ένα ιδιαίτερο άρωμα λόγω του σαφράν. Άντε με τέτοια φαγητά θα έχουμε μια νόστιμη Σαρακοστή!! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειες φαίνονται Λίλα μου οι γαριδούλες!
    Θα δοκιμαστούν σίγουρα αυτή τη Σαρακοστή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωωω...ανυπομονώ να πάω στο εξοχικό να ανάψουμε κάρβουνα!
    θα τις φτιάξω και θα σε ευχαριστήσω δημοσίως!!!
    φιλιά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λουλούκα μου,στέγνωσε ο καταπιώνας μου με τις γαριδούλες σου...
    περνάω στα τιπς μου τη μαρινάδα σου και τις τσακίζουμε πίνοντας κρασάκι στην υγειά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ε, λοιπόν, στον Κρόκο Κοζάνης δεν θα πήγαινε το μυαλό μου ποτέ. Και έχω στο ντουλάπι και στήμονες και σκόνη...
    ¨Αριστη δημιουργία. Συγχαρητήρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το σαφράν όπου να μπεί δίνει τέλεια γεύση, τώρα και με γαρίδες πιστεύω πως θα είναι τέλειος συνδιασμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν φαντάζομαι επειδή άργησα (τρέχω η γυναίκα, τρέχω) να μου κρεμάσατε τα πηρούνια??
    "Απαιτώ" την μερίδα μου!!!
    Φιλιάααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέτοια ώρα που ήρθα, με την όρεξη θα μείνω, το ξέρω! Τέλειες είναι Λίλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μμμμ! Γαρίδες να ΄ναι κι όπως να ΄ναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!